GOD'S WORD IS TRUE

GOD'S WORD IS TRUE

Friday, February 14, 2014

HEBREW: מה הם כמה הפניות על ישו בקוראן?

 מה הם כמה הפניות על ישו בקוראן?
 ישוע בקוראן
הנוף אסלאמיים של ישוע נמצא בין שני ניגודים. היהודים, אשר דחו את ישו כמו הנביא של אלוהים, קראו לו מתחזה. הנוצרים, מצד שני, בחן אותו להיות בן האלוהים, יסגדו לו ככזה. האסלאם מתייחס ישוע לאחד הנביאים הגדולים של אלוהים, מכבדים אותו בדיוק כמו איבראהים (אברהם), משה, מוחמד. (השלום יהיה עליהם) זוהי התאמה עם הנוף אסלאמיים של אחדות האל, אחדות הכוונה אלוהית, ואת תפקיד משלימים של המשימה העוקבות של שליחי האל.

מהות האיסלם - מוכן כניעה לרצונו של אלוהים - נחשף אל אדם, שהעביר היה אותו ילדיו. כל בעקבות גילויים נוח, איברהים, משה, ישו, סוף סוף מוחמד (שלום להיות על אותם) היו קונפורמיות עם הודעה זו, עם כמה לפתח כדי להגדיר את ההתגלות בין האדם, אלוהים, גבר גבר, גבר, הוראות. לפיכך, כל הסתירות בין הדתות גילה מוצג על ידי האסלאם כרכיב מעשה ידי אדם, מוחדרים דתות אלו. המיקום של ישו בין שלוש הדתות הגדולות - יהדות, נצרות ואיסלאם - לא צריך להיות חריג.

למרות הקוראן אינו מציג נתונים היסטוריים-סיפור חיים של ישו, זה מדגיש את ההיבטים החשובים של לידתו, שליחותו, עלייתו לשמים, ומעביר פסקי דין באמונות הנוצרית הנוגעים לו. החשבון הח'ליפים של ישוע מתחיל עם התפיסה של אמו, מרי, אשר אמו, אשתו של עמראן, נדר להקדיש את הילד שלה לשרת את האל בבית המקדש. כאשר מרי הפכה לאישה, רוח הקודש (המלאך גבריאל) הופיעה לה בתור בן אדם מביא לה חדשות של בן. . קראנו את הדיאלוג הבא בקוראן בין מרי המלאך:

"המלאך אמר," מרי, אלוהים נותן לך בשורות טובות של מילה ממנו ששמה הוא המשיח, ישוע, בנה של מרים, - גבוה לכבוד הוא בעולם הזה ובעולם הבא, מוצב קרוב לאלוהים. . הוא רוצה לדבר עם גברים בעריסה, של גיל, צדיק שהוא יהיה, "אדון" אמרה מרי "איך יהיה לי בן, לראות שתמותה לא נגע בי?"למרות זאת, הוא אמר "אלוהים יוצר במה שיחפוץ".

בעת שהוא מצווה דבר אבל הוא אמר את זה, "להיות", זה הוא. (Al-עמראן 3:45-47)

בפרק (סורה) שכותרתו "מרים" (מרי), הקוראן אומר לנו איך ומרים ילדה את בנה, איך ישוע האשים אותה כאשר היא הביאה את הילד לביתו:

"אז היא הביאה את הילד לאנשים שלה, הוסע, ואמרו,"מרי, אתה בוודאי ביצעו דבר שכזה. אחותו של אהרון, אביך היה אדם מרושע, וגם אימא שלך אישה חוטאת. מרי הצביע על הילד; אבל הם אמרו, ' מעדר שנדבר אחד שעדיין בעריסה, ילד קטן. והוא אמר, ' הלאו, אני משרתו של אלוהים, אלוהים נתן לי את הספר והוא גרם לי הנביא המבורך גרם לי, לא משנה איפה / עשוי להיות;
לו יש לרדוף אותי לתפילה, ולא לתת נדבות כל עוד אני חי, ולהוקיר כנ ל אמי; הוא לא עשה לי שחצן ויהיר הרשעים. שלום עוט אותי ביום שנולדתי, ואת יום שמותי, היום שאני והרים חי. "מרים 19:29-33)
בפרק אותו, בעקבות הציטוט לעיל, אלוהים הבטיח מוחמד (PBUH), דרכו בכל העולם, זה מה שאומרים מעל האמת על ישו (PBUH), למרות הנוצרים לא יכול לקבל את זה. ישוע הוא לא בנו של האלוהים: הוא היה ברור מספיק, בנה של מרים. להמשיך הפסוקים: "זה ישו, בנה של מרים, מילה של אמת, לגבי איזה שהם מפקפק. . זה לא בשביל אלוהים לקחת בן לו... תהילת עולם לו, הוא משוגע אומר, ' להיות, וזה. (מרים 19:34-35)

לאחר ההצהרה חזקה על טבעו של ישו, אלוהים ביים מוחמד (PBUH) לקרוא את הנוצרים לעבודת האל האחד: "בוודאי אלוהים הוא אלוהים, האל שלך, כך בוודאי לשרת אותו. זוהי הדרך הישרה". (מרים 19:36)

הדחייה של עצם הרעיון של אלוהים כשיש לך בן. הוא שוכתבה בהמשך הפרק אותו עם מילים אפילו חזק יותר: ", הם אומרים, הרחומה לקח לעצמו בן. יש לך אכן מתקדמים משהו זוועתי. כאילו השמיים הם על פרץ, כדור הארץ לפצל לגזרים, על ההר ליפול חורבנה בשביל זה הם יש לייחס הרחומה בן; ומתנהג לא את הרחומה לקחת את בנו. אבל לא שם השמיים והארץ מגיע את הרחומה כמשרת"(מרים 19:88-93)

הקוראן מזהה את העובדה כי ישו היה שום אב אנושי, אבל זה לא עושה לו את בנו של אלוהים, או אלוהים בעצמו. לפי קריטריון זה, אדם היה זכאי עוד יותר ראויה להיות בנו של האלוהים, כי יש לו לא אבא ולא אמא, אז הקוראן מפנה את תשומת הלב היצירה המופלאה של שניהם הפסוקים הבאים; "דמותה של ישו, בעיניו של אלוהים הוא באמת כמו הדמיון של אדם; הוא יצר לו אבק, ואז הוא אמר עליו, 'להיות', והוא היה. (Al-עמראן 3:59)

הקוראן דוחה את הרעיון של השילוש אלוהים האב, אלוהים הבן, רוח הקודש האלוהית - כמו חזק כל היא דוחה את הרעיון של ישוע בן האלוהים. זאת משום שאלוקים הוא אחד. 3 לא יכול להיות אחד. הכתובות הקוראן הנוצרים הפסוקים הבאים מן Surrah שכותרתו "-Nisaa" (של נשים)

אנשים של הספר, לא ללכת מעבר ליכולת בדת שלך, ולהגיד ולא לגבי אלוהים את האמת. המשיח, ישוע, בנה של מרים, היה רק השליח של אלוהים, ואת המילה שלו (מימוש מילתו (הפקודה הגשמה של שלו, באמצעות המילה "להיות", עבור היצירה של ישו) הוא התחייב מרי, ורוח שמקורן אותו (ניתנה החיים על ידי אלוהים). כל כך מאמין באלוהים שליחים שלו, ואומר לא 'שלוש'. להימנע, זה יותר טוב בשבילך. אלוהים הוא רק אלוהים אחד. תהילת עולם לו-שהוא היה צריך בן! אליו שייך כל זה השמיים, האדמה; אלוהים מספיק בשביל אפוטרופוס.

המשיח לא בז להיות משרתו של האל, גם המלאכים שנמצאים קרוב אליו. . מי שבז לשרת אותו והולכת גאה, הוא בוודאי לרכז אותם אליו, כולן.

עבור המאמינים, שלא לעשות מעשי צדקתו, אנחנו נשלם להם את התגמולים שלהם באופן מלא, שהוא ייתן להם יותר, השפע שלו; באשר להם מי בזים והולכת גאה, אז הוא יעניש עם עונש חמור ותמצא שהם לא בשבילם, מלבד אלוהים, חבר או עוזר." (-Nissa 4:171-173)

מניעת האלוהות של ישו (ו. בעניין, על אלוהותו של מרי) מוצג הקוראן בצורה של דיאלוג, על יום הדין, בין ישו הקב ה. כל השליחים את המדינות שלהם לאסוף לפני אלוקים, והוא ישאל השליחים איך הם התקבלו על ידי אנשים שלהם ועל מה שהם אמרו להם. בין מי להיחקר הוא ישוע:

"כאשר אמר אלוהים," הו אלוהים, בנם של מרי, אתה אומר בפני גברים, "לקח אותי ואת אמא שלי כאלים, מלבד אלוהים"? הוא אמר, "לך להיות תהילה! . זה לא שלי להגיד מה שיש לי זכות. אם אכן אמרתי את זה, אתה היית יודע, לדעת מהו בתוך הלב שלי, אבל אני לא יודע את הידע שלך; אתה יודע הדברים נראים. רק אמרתי להם מה עשית פקודות לי: "לשרת את אלוהים, אלוהים, האלוהים." (Al-מיידה 5-116)

בהתחשב בכך הקוראן מכחיש השילוש והספינה הבן של ישו, מה, על פי הקוראן, הייתה המשימה האמיתית של ישוע? התשובה היא שישוע היה קישור בשרשרת ארוכה של נביאים ושל שליחים נשלחו על ידי אלוהים אגודות ומדינות שונות בכל פעם שהם צריכים הדרכה או שחרגה תורתו של משה, שליחים אחרים. כפי הוא באורח פלא נתמך על ידי ניסים רבים כדי להוכיח שהוא היה שליחים מאלוהים. עם זאת, הרוב המכריע של היהודים דחו את משרדו.

עוד פסוק בקוראן, ישוע אישר את תוקפו של התורה אשר נתגלה למשה, והוא גם הנמסר הוא בשורות של שליח סופית מי אחריו: "וכאשר ישוע הבן של מרי אמר, ' הילדים של ישראל, אני אכן השליח לך, המאשרת את התורה זה לפניי והם נותנים טוב צריך לנכש השליח שיהא שהאדם מבורך."(כמו-Saff 61:6)

שימו לב: "שיבח את אחד" הוא תרגום של "אחמד" - שמו הנביא מוחמד. לימוד מעמיק של הברית החדשה מראה כי ישו מתייחס הנביא אותו ביוחנן 14:16-17: "ואני אתן לך יועץ אחר (הנביא מוחמד). כדי להיות איתך לנצח, אפילו רוח האמת."

ההסבר הרגיל של נבואה זו הוא כי היועץ התייחס רוח הקודש, אבל ההסבר הזה אינו נכלל על ידי הפסוק הקודם ג'ון: "אף על פי כן סיפרתי לך את האמת: זה נועד כדי היתרון שלך כי אני הולך, אם לא נעלמים, היועץ לא יבוא אליך."

המאפיינים של זה היועץ, כפי שאפשר להפיק ממנו הנבואה, הם כי הוא יישאר לנצח עם המאמינים, הוא נפאר ישוע; הוא יספר שהוא שומע מאלוהים. כל ארבעת המאפיינים חלים על הנביא מוחמד. הוא בא לשש מאות שנה אחרי ישו. הוא בא לשש מאות שנה אחרי ישו. הוא בא עם מסר אוניברסלי ונצחי, להגשים את הנבואה, היועץ יישאר לנצח עם הנאמן. הוא התפאר ישו כנביא הגדול. הקוראן מייחסת ניסים ישו לא מוזכר בתנ ך הישנה לחדשה, וכן חרוזים ספציפי. במופע הקוראן איך הנביא מוחמד הוא נדחה על ידי יהודים, נוצרים מתוך דעות קדומות, אי הבנה, אלא בזהירות את התנ ך.

עובדה עצובה של ההיסטוריה כי רבים אינם עוקבים "הדרך הישרה" לבית שבו אנשים נקראו על ידי ישוע. הוא רק בעקבות בהשראת אלוהים לתמוך בו כמה תלמידים. להתוות הכופרים - כפי שהם היו נגד מוחמד, שש מאות שנים מאוחר יותר - כדי להרוג את ישו. אבל אלוהים היה לתכנן טוב יותר בשבילו ובשביל חסידיו, כמו הקוראן אומר לנו:

"כאשר ישוע נתפס חוסר אמונתם, והוא אמר ' מי יהיו העוזרים שלי למען אלוהים? השליחים אמר, ' אנחנו העוזרים האלים. אנו מאמינים באלוהים; כך מעידים של הכנעה. אלוהים, אנחנו מאמינים בכך שנשלחו, אנו ממלאים את השליח. כתבנו לכן עם אלו העדים. ' הם המציאו, ואת אלוהים תכנן, ואת אלוהים תכנן ואני אלוהים הוא הטוב ביותר של מחלקים. כאשר אלוהים אמר, ' אלוהים, אני אקח אותך אלי מעלה לי ואני אני אטהר את (של שקרים) של אלה אשר אינם מאמינים. אהפוך חסידיו שלך מעל בבלתי מאמינים עד היום תחיית המתים."(Al-עמראן 3:52-55)

כפי הפסוקים הנ ל, ישוע היה נלקח וגדל לגן עדן. הוא לא נצלב. זה היה ללא ספק התוכנית של האויבים של ישוע כדי להכניס אותו למוות על הצלב, אך אלוהים הציל אותו ונצלב מישהו אחר:

"חוסר אמונתם, שלהם אמירת נגד מרי זיעה חמורה ואני אומרת שלהם, ' אנחנו הרגנו את המשיח, ישוע בנו של מרי, המשיח של אלוהים". אך הם לא. הרוג אותו, גם צלבו אותו, רק דמיון זה הוצג להם. אלו שנמצאים בשלב השונות הנוגעות לו הם בוודאי בספק הבאות של השערה; הם לא הרג אותו הוודאות. אין אכן; ואלוהים הקים אותו אליו; אלוהים הוא הכל יכול, חכם גדול. אין אחד העם של הספר אבל בוודאי מאמין לו לפני מותו, והוא ביום תחיית המתים יהיה עד נגדם. " (-Nissa 4:156-159)

הקוראן פירש מי היה האדם נצלב במקום ישו, ולא לפרט על ביאתו השנייה של ישו. עם זאת, explanators של הקוראן תמיד מפרש את הפסוק האחרון של הציטוט לעיל אומר כי ישוע מאמינים בו לפני שהוא ימות. הבנה זו נתמכת על ידי אמרות אותנטיות (חדית ') של הנביא מוחמד ייתכן שלום וברכה של אללה עליו ועל כל השליחים שלו.










No comments:

Post a Comment