GOD'S WORD IS TRUE

GOD'S WORD IS TRUE

Thursday, February 13, 2014

PERSIAN: آنچه اسلام است؟ / قرآن چیست؟

آنچه اسلام است؟ / قرآن چیست؟

ادیان مختلف عقاید مختلف است. مسلمانان اعتقادات در اسلام است که بسیاری از است. اکثر مسیحیان خودم شامل آموزش اسلامی را درک نمی کنند و به طور موثر به اشتراک گذاشتن ایمان ما با آنها ما نیاز به کمک بزرگ.
اینها برخی از حقایق در مورد اسلام:
1) "وجود دارد هیچ خدایی جز الله، و محمد پیامبر (یا رسول) خدا" کشورهای بزرگ Shahadaیا "اقرار" است که مسلمانان مومن در سراسر جهان به اعلام روز. "
2) وجود دارد هیچ گناه اصلی است. انسان مستعد به سمت گناه است، اما آنها مرتکب گناه.
3) عیسی مسیح پسر خدا نیست. او را به عنوان راهنمای معنوی احترام.
4) رستگاری است با اراده خدا از طریق اطاعت انسان از قانون خدا.
5) قرآن است کلمه کامل خدا. "
[پادشاهی فرقه ها توسط: والتر مارتین، 1965 کپی رایت 1977 و 1985 و 1997 و 2003، منتشر شده توسط Bethany خانه ناشران، صفحه 434-455]

من بازتاب
به عنوان یک مسیحی به اشتراک گذاشتن ایمان من با مسلمانان مورد که خدای من من. خدای من مراقبت مورد افراد به صورت جداگانه. خدای من عشق الهی است و این از اسلام است. این که ما صلح و شادی از می آید، شناخت که من می تواند شخصا قبل از خدای من بروید و تمام مشکلات من به او بگویید و فشار بار من به ترک وجود دارد. با خدا مسلمان این انجام شود نمی باشد.

مسلمان است خدا خدا سخت wrathful و عصبانی است. او همچنین دور و unapproachable اگر شما گناه کرده اند اما خدای من من قبل از او آمده و توبه از گناهان من تا آمرزیده می خواهد. اعتقاد مسلمانان زمانی که آدم گناه او همان کار را قبل از خدا اما او نبود. همه چیز تغییر کرده که در روز. گناه وارد دنیا به دلیل نافرمانی آدم.

من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با دوستان مسلمان من که همه ما گناه کرده، (روم 3:23). آنها که اعتقاد ندارند. به اعتقاد آنها گناه است تا زمانی که شما مرتکب عمل. آنها بر این باورند "هیچ کودک را جز در حالت خلوص طبیعی متولد شده است (fitra).

مسلمانان به عیسی مسیح به عنوان پسر خدا را در نظر نمی اما به عنوان یکی از پیامبران الهی و او تنها برای مدت زمان خود را تنها با دیگر پیامبران فرستاده شدند. آنها مردم را به محمد به عنوان پیامبر نهایی دریافت آماده می شدند. این صدا آشنا نمی کند. جان باپتیست راه برای عیسی مسیح آماده اما هنوز آنها آن اطراف را روشن و عیسی اظهار داشت راه برای محمد آماده می شد. عجب!!! سردرگمی و فریب

مسلمانان باید عقاید مختلف در رستگاری. آنها باور دارند که در خود قدرت آنها می توانند خود را از اسارت گناه آزاد و به دنبال مسیر حق خدا را انتخاب کنید. با آن ایالت از ذهن وجود دارد بدون نیاز به کفاره گناه اما ما مسیحیان می دانم که ما همه گناه و بنابراین ما نیاز به پیش او بنابراین او می توانید به پدر به طرف ما برای بخشش گناه عیسی مسیح زمان محل ما بر روی صلیب.

اعتقاد مسلمانان است آنها اطاعت خدا که او آنها را ببخش اگر ممکن است. اما آنها همچنین بر این باورند که خدا می تواند آنها را در مسیر درست منجر شود و یا آنها را گمراه. او می تواند به آنها رحمت به نشان دادن یا می توان او را بی رحمانه به آنها. پاسخ خدا به هیچ کس او درگذرد و هر کس را محکوم می کند او می خواهد. برای زندگی از من چه کسی خدمت خدا که می تواند/می خواهید متوجه نمی شوم.

مسلمانان احساس که آثار خود را خوب به اندازه کافی برای رستگاری مثل صدقه دادن اما در ایمان مسیحی نیازی ایمان همراه با آثار به لطفا خدا، (ایمان بدون آثار مرده است).

مسلمانان معتقدند که قرآن کلام خدا کامل است. آنها بر این باورند که کتاب مقدس اشتباه بود اما کتاب مقدس در اینجا اول بود و سپس قرآن آمد. که واقعا تغییر چیزهایی در اطراف?هنگامی که دین اسلام به فکر کلمات سردرگمی سلطه بر جهان و فریب در میان چند در می آید ذهن. از یک طرف خدا خوب است و چیزی که بعد از شما می دانید او را تنبیه است آنها است. خدای من می خواهم که نیست. او wishy است washy. این نه یا آری یا نه، در میان است. اسلام سراسر جهان در حال رشد است و فریب مردم هستند و مردم حتی آن را درک نمی.

روزانه دعا مسلمانان دعا پنج بار روزانه به نام خدا بالا ترین فکر. آنها واقعا می دانید آنچه آنها می گویند?

"در هر یک از پنج نماز روزانه مراسم آنها دعا باز سوره قرآن در دو آیه ' به راه راست راه کسانی که شما مورد علاقه با هدایت نیست [مسیر] از کسانی که در برابر آنها خشم است و نه از کسانی که گمراه راهنمای ما." " [سوره 1:6-7]

در تفسیر آیه گذشته دانشمندان مسلمان در آراء که 'کسانی که علیه او وجود است که خشم' هستند یهودیان که خشم خدا را متحمل شده اند هر چند ظاهرا دریافت داشتن کتاب مقدس و وحی آمدن پیامبر مهر و موم از همه پیامبران، یعنی محمد است که در قرآن که آنها پنهان این وحی لذا عادلانه خشم الهی و ابدی خدا تحمیل آمده است هستند. در حالی که "کسانی که گمراه' indentified هستند به عنوان مسیحیانی که سال را با اضافه کردن"شرکای خدا.""
[آل YAHUD: دشمنی ابدی اسلامی و یهودیان توسط: الیاس آل Maqdisi و سلیمان سام کپی رایت 2010 توسط سام سلیمان صفحات 2-3]

من بازتاب است که فریب این نماز توسط تنها چند دیده می شود. فقط فکر می کنم از این همه سال این دعا دعا پنج بار در روز. مسلمانان آنچه آنها می گویند واقعا متوجه? من تعجب می کنم. من فکر می کنم آنها فقط کلمات قرائت است. دشمنى آنها است مشاهده/شنیدم در

کلمات خود را اما آن را واقعا ایشان همه چیز در مورد خدا. خدا عصبانی است چرا که به گفته وی یهودیان از ریشه های خود را مسلمان تبدیل شده است. آنها را به سرقت زمین و آنها نابود شود اما این موضوع دیگری است.

"شباهت
·         هر دو یکی هستند
·         هر دو سازندگان متعالی جهان هستند
·         هر دو مستقل هستند
·         هر دو قادر مطلق هستند
·         هر دو به بشریت از طریق رسولان و یا پیامبران از طریق فرشتگان و از طریق کلمه نوشته شده سخن گفته اند.
·         بدانید که هر دو در جزئیات صمیمی در افکار و اعمال مردان
·         هر دو ستمکار قضاوت خواهد کرد

تفاوت
·         خدای قرآن وحدت مفرد است; اما خدای کتاب مقدس وحدت ترکیبی است که یکی در ذات است و سه شخص (متی 28: 19; جان 10:30; اعمال رسولان 5:34)
·         خدای قرآن نه پدر است و او هیچ پسر مولود است (کريم 19:88-92; 112:3); اما خدای کتاب مقدس سه وحدت است که eternally وجود داشته است به عنوان پدر، پسر و روح القدس (متی 28: 19; لوقا 3:21; جان 5:18).
·         از طریق قرآن خدا به تاریخ از طریق کلمه ای که نوشته شده است، اما از طریق عیسی مسیح خدا به تاریخ از طریق کلمه است که یک فرد (یوحنا 1:1، 14؛ شکست شکست کولسیان 1:15-20; عبرانیان 1:2-3; اول یوحنا 1:1-3; 4:9-10).
·         خدای قرآن ' را دوست نمی prodigals " (کريم 6:142؛ 7:31، علی; علی است "wasters"); اما عیسی می گوید داستان پدر یک استعاره برای خدا پدر که مشتاق برای بازگشت پسرش مسرف (لوقا 15:11-24).
·         'خدا دوست ندارد کسانی که اشتباه ' (قرآنند 5:49 علی; همچنین نگاه کنید به کريم 4:168-169; 7:179; 9:2 40:10) اما خدای کتاب مقدس نمی کند ' هر لذت را در مرگ ستمکاران (حزقیال 18:23) و ' عدم تمایل هر کسی را به هلاک، اما هر کس برای آمدن به توبه.' (2 پیتر 3:9).
·         استاندارد برای قضاوت خدا قرآن این است که اعمال خوب ما باید اعمال بد خود را ((ص) 7:8-9؛ 21:47)سنگین تر بودن است. اما استاندارد خدای کتاب مقدس هیچ چیز کمتر از کمال کامل به عنوان اندازه گیری توسط شخصیت مقدس خدا است (متی 5:48; رومیان 3:230.
·         خدای قرآن ارائه رسول، محمد که هشدار داده خدا قریب الوقوع حکم (کريم 2:119 5:19 7:184 188; 15:89-90) و که اعلام کرد که 'بدون حامل یک بار می تواند تحمل بار دیگر' (کريم 17:15; 35:18 علی); اما خدای کتاب مقدس نجات دهنده بی گناه عیسی مسیح است که گناهان ما را بر خود گرفت و با مته سوراخ خشم خدا در ما جا (متی 20:28; 26:28; لوقا 22:37; یوحنا 3:16; 10:9-11; دوم قرنتيان 5:21، غلاطیان 3:13; اول تسالونيکيان 5:9-10)."
[راهنمای جمع و جور اديان جهان توسط: دین C. Halverson، عمومی ویرایشگر، کپی رایت 1996 شرکت بین المللی دانش آموزان صفحات 110-11]

من بازتاب
قبل از جیمز به من گفت که چند وقت پیش، من فکر می کنم خدا قرآن همان است که خدا کتاب مقدس بود اما این کتاب باز چشم من به شباهت ها و تفاوت استفاده می شود.

تصويب،
"می گویند که حق قرآن الغاي آن شامل ابطال قانون سابق توسط قانون جدید (سوره 16:101)مسلمان است. این بدان معنی است که خدا نیست به او وحی موظف است. اگر او می خواهد او را وحی جدید است که در تضاد با ذات تبلیغی سابق وحی است. اگر لازم باشد، خدا به آیات قبلی را لغو و را در مورد آنهایی که کاملا جدید و متفاوت است. "
[10 چیزهایی که شما نیاز به دانستن درباره اسلام توسط: رون رودس، کپی رایت 2007 صفحه 26]

من بازتاب
تصويب، به من نشان من خوشحالم که من خدمت خدا که زمانی که او بخشنده گناهان من من شروع کردن با یک تخته سنگ جدید. او در ذهن خود را تغییر نمی کند و لحظه ای بعد گناهان من ببخشند دیگر به من می گوید. هر کسی که آن را به بهشت? تصور کنید که.




No comments:

Post a Comment