GOD'S WORD IS TRUE

GOD'S WORD IS TRUE

Friday, February 14, 2014

URDU: كيا مسيح كي خدائي کے بارے میں بات کرنے کے لئے ایک اچھا جواب ہے؟

 كيا مسيح كي خدائي کے بارے میں بات کرنے کے لئے ایک اچھا جواب ہے؟

كيا مسيح كي خدائي

مسیح-تعارف كي خدائي
یسوع نے کہا، "میں اور باپ ایک هیں" ۔ وہ مقصد میں کسی ایک کا مطلب کیا یا یسوع لفظی خدا ہونے کا دعوی کیا ہے ۔ اور اگر وہ ہے تو، اس دعوے کو قبول کرنے کی قانونی وجوہات ہیں؟ مسیح ثبوت كي خدائي

نئے عہد نامے میں خدا کی یسوع مسیح کی براہ راست دعویدار ریکارڈ ہے ۔ جان میں 8:58، اُس کے دعووں کو Yahweh، وہی ایک ہے جنہوں نے موسیٰ کو جل رہا بش پر بات چیت ہونا ہے ۔ وہ فوری طور پر پتھر پر پکڑ لیا اور اس کے مذہبی توہین کے لئے سنگسار کرنے کی کوشش کی کیونکہ یقینا اس خدا کے لیے کا دعویٰ یهودی ۔ مارک 14:61، یسوع مسیحا ہونے کے دعویدار اور پرروگیٹاواس کے اظہار ہے ۔ مسیح زیادہ ثبوت كي خدائي بہت سے مثالیں دیا تھا4 خدا کی بالواسطہ دعویدار بھی شامل کیا جا سکتا ہیں ۔ مثال کے طور پر، وہ عبادت وصول کرتا ہے (Matt. 28:17؛ 4:10)، جو صرف خدا کے لئے محفوظ عمل ہے ۔ انہوں نے گناہ (مارک 2:1-12), خدا ہی کی ایک اور منصب معاف فرما دیتا ہے ۔ وہ معجزے، Yahweh (یوحنا 5:17-18) کے ساتھ برابر ہونے کا دعوی اور بالآخر مذہبی توہین کے الزام کے لئے مصلوب کی گئی ہے ۔ یسوع کا دعویٰ کوئی بھی دوسرے خدا سے زیادہ ہو — انسانی جسم میں ہے ۔ اور کوئی دوسرے عظیم دنیا میں مذہبی رہنما کبھی خدا هونے کا دعویٰ کیا ہے ۔ لیکن ان کے دعوے کو قبول کرنے کے لئے اچھی وجوہات ہیں؟ مسیح نتیجہ كي خدائي

ٹھیک ہے, یسوع اپنے دعوے کو واپس کرنے کے لئے کچھ بہت اچھا اسناد تھا ۔ سب سے پہلی اور, یسوع بہت ہی خاص مسیحا پیشن جو سینکڑوں برس ان کی پیدائش سے پہلے لکھی گئی درجنوں محدود ہے ۔ ، بلاشبہ کے طور پر، یسوع انسانی تاریخ پر ایک حیرت انگیز اثر ہوا ہے ۔ کوئی بھی وہ ہے جیسے بھلائی کے لیے دنیا کو متائثر کیا ہے ۔ اور شاید سب سے سب سے زیادہ اہم، نئے عہد نامے کے ریکارڈ میں بڑی تفصیل مسیح کا مردوں میں سے جی ۔ رسولوں کو بھی یہ دعوٰی ہے کہ یسوع نے ان سے بار بار زیادہ کو چالیس دن دکھائی دیا کے لئے مرنے کے لئے آمادہ تھے — خالی قبر اور 500 سے زائد لوگ جو جي مسیح نے دیکھا نہیں ذکر کرنا (1 Cor. 15:6) ۔ اور یاد رکھیں، رومن اور یہودی حکام نے مردوں کے جی اٹھنے کو مُسترد کرنے کے قابل نہیں ہیں ۔ رسولوں نے دیکھا، سنا اور جی اُٹھنے والے مسیح کو چھوا کا دعویٰ کیا ۔ وہ بھی ان کے ساتھ کھایا ۔ نئے عہد نامے پر 12 مختلف مظاہر ریکارڈ ہے ۔ ایک کھلے ذہن کے ساتھ غور کیا تو مردوں کے جی اٹھنے کی دلیل بیشک مجبور ہے ۔ یسوع مسیح کا خدا هونے کا دعویٰ اور اس دعوے کو قبول کرنے کے لئے اچھی وجوہات ہے ۔ خدا کے لئے مسیح کے دعوے پر، جو کرا نقطہ نظر ہے ۔ میں پھینٹی حنیگرافف ہوں ۔

یسوع مسیح کی كي خدائي
بائبل کے مطابق یسوع مسیح کی الوہیت کا مطالعہ
پی ایچ ڈی پادری جم فینیی، سکالرز کی طرف سے

خداوند یسوعپر ایمان لائے، اور آپ ایک دوسرے سے محفوظ ہو جائے گا"(اعمال 16:31) ۔
"اس کی طرف سے ہے یسوع مسیح کے نام سے ... نجات ہے جس کے ذریعے سے ہم نجات پاسکیں مردوں کے لیے دی گئی آسمان کے نیچے کوئی دوسرا نام كوئى دوسرا میں، پایا ہے "(اعمال 4:10، 12) ۔

ہمارے بہت ہی نجات یسوع مسیح پر ایمان لانے کو آذربایخان سے مربوط ہے ۔ یہ ایک ببلاکالل خاص طور پر اس تعین کے لیے بڑی اہمیت کا مسئلہ بن جاتا ہے تو جو یسوع مسیح ہےہے ۔ یسوع خدائي هے؟ خدا جو جسم میں؟ یا وہ صرف ایک آدمی تھا؟

میرے ارادے اس مطالعہ میں خاص طور پر تاریخی تعلِیم کے حل کرنے کے لیے نہیں پاک تثلیث (جس میں مکمل طور پر رکنیت). بلکہ میرا مقصد یسوع مسیح پر توجہ مرکوز کرنے اور بائبل کی طرف سے اپنی مکمل الوہیت کا مظاہرہ کرنا ہے – وہ ہے، كيا مسيح كي خدائيثابت کرنے کے لئے، کہ وہ خدا کے طور پر، کویکوال اور کویٹرنال خدا باپ اور خدا روح القدس کے ساتھ ہے ۔ قدیم فرقے کو صحیح طور پر ریاستی یسوع سچا خدا اور سچا انسانہے ۔

یوحنا 5:17-18 یسوع نے ان سے کہا، "میرے باپ ہمیشہ یہ بہت دن کے لئے اپنے کام پر ہے، اور میں نے بھی کام کر رہی ہوں ۔ اس وجہ سے یہودی تمام مشکل اسے قتل کرنے کی کوشش کی ۔ نہ صرف انہوں نے سبت کو توڑ رہی تھی، لیکن وہ بھی خدا اپنے باپ، اپنے آپ کو خدا کے برابر بناتاکال کی تھی.

یوحنا 10:30-33 "میں اور باپ ایک هیں" ۔ پھر یہودی پتھر سے بنے ہوئے اسے سنگسار کرنے کے لئے اٹھایا، لیکن یسوع نے کہا، "میں آپ نے باپ کی طرف سے بہت سے عظیم معجزے دکھایا ہے ۔ ان میں سے جس کے لیے آپ مجھے سنگسار کرتے ہو؟" "ہم ہیں نہ کہيں آپ ان میں سے کسی کے لئے" جواب یہودیوں نے "بلکہ مذہبی توہین کے لئے کیونکہ آپ محض ایک انسان، خدا هونے کا دعویٰ."

فالاپپینس 2:5-6 اپنا رویہ وہی ہے جو مسیح یسوع کا ہونا چاہیے: جو فطرت میں خدا جانے، کیا نہیں غور مساوات خدا کے ساتھ کچھ گراسپاد ہو .

یسوع خدا باپ کے ساتھ برابری کا دعوی کرنے سے گھبراتے نہیں ۔ برابر کے لیے یونانی لفظ میں یوحنا 5:18 اساوس، ایک اسوسکیلیس یا مساوی ساڈید مثلث کی طرح ہے ۔ یسوع تھا اور "فطرت خدا" ہے اور پس خدا ہونے کا دعوی تھا نہ ۔ اگرچہ ان کے اس دعوے کو مسترد کیا کافروں یہودی صحیح طور پر مکمل خدا، کے لئے یہ دعوٰی کر رہا ہو کے لئے یسوع سنا تھا ۔ كيا يسوع خدا هے؟ پولس رسول واضح طور پر یسوع "وجود فطرت میں خدا" کے طور پر شناخت.

یسعیاہ 42:8 ہوں کہ میرا نام ہے جو خُداوند! مجھے میرے جلال دوسرے کو نہیں دیں گے...
یسعیاہ 48:11 c میں میرے جلال سے دوسرے برآمد نہیں کریں گے ۔
یوحنا 17:5 [یسوع دعا] اور اب، باپ، تسبیح جلال کے میں نے آپ کو دنیا کے سامنے سے شروع ہونے کے ساتھ آپ کی موجودگی میں .

یسعیاہ میں، وہ دور اپنے جلال دوسرے کو نہیں دیں گے کہ خدا کہتا ہے ۔ ابھی تک یسوع نے یوحنا 17 میں ازل پھر وہ باپ کے ساتھ شریک خدائی جلال حاصل کرنے کے لئے توقع ہے ۔ اگر یسوع خدا نہ تھے، اس سے متصادم نہیں ہو گا ۔

میکاہ 5:2, بادشاہ جیمز ورژن لیکن تُو بیت اللحم ایفراٹہ، تو ہزاروں یہوداہ کے درمیان بہت کم کہ تجھ سے وہ مجھ پر جو حکمران اسرائیل میں ہے جہنوں نے اگرچہ، جن راستوں نکال رہے ہیں، قدیم سے ازلسے ہے ۔
2B، نیا امریکی معیاری بائبل بمقابلہ اُسکے راستوں باہر ہیں سے کافی عرصہ پہلے ہمیشگی کے دن سے .
جن کا زمینی پیدائش ہے نبوت یہاں، یسوع نے کہا جاتا ہے "سے پرانی، ازل سے" یا "کے دن ہمیشگی سے." اس نے نہ کوئی بنائی گئی ہستی ہے ۔ اس کی بجائے اس سے ہمیشہ کےلئے موجود تھے ۔.

مکاشفہ 1:8، 17-18 "میں ہوں الفا اور اومیگا"، کا خداوند خدا کہتا ہے "کون ہے، کون تھا اور جو آنے والے قادِر مطلق ہے ۔"... [17] میں اس کے قدموں پر گر پڑا جب میں نے اسے دیکھا، ایسے کہ مردہ ہے ۔ پھر وہ مجھ پر اپنا دہنا ہاتھ رکھا اور کہا: "سے خوفزدہ نہ کریں ۔ سب سے پہلے میں ہوں اور آخری ۔ میں زندہ ہوں ۔ میں مر گیا اور دیکھو میں ہمیشہ کے لئے اور ابدالآباد زندہ ہوں! اور مَیں مَوت اور عالمِ ارواح کی کنجیاں تھامیں ۔
وحی 22:12-13، 16 "دیکھو، میں آ رہا ہوں رہا جلد ہی! میرا اجر میرے پاس ہے اور میں ہر ایک کو جو اس نے کیا ہے کے مطابق دوں گا ۔ میں الفا اور اومیگا یعنی پہلی اور آخری، آغاز اور اختتام ہوں... [16] "میں نے یسوع، آپ کے لئے گرجا گھروں گواہی دینے کے لئے اپنا فرشتہ اس لئے بھیجا ہے ۔ میں جڑ اور داؤد کی نسل اور روشن صبح کا ستارہ ہوں."
"الفا اور اومیگا،" "آغاز اور اختتام،" "پہلا اور آخری،" کی عظمت والے عنوانات کو نوٹ کریں جو "غالب" "خداوند کون ہے اور کون تھا اور کون آیا ہے خدا،." تمام ان کے عنواناتکو پڑھا، اور ہر سیاق و سباق میں خاص طور پر یسوع کے کا اطلاقہو سکتا ہے کہ نوٹ کریں ۔ اس کتاب الٰہی کے بیٹے یسوع کا نازل کیا جانا ہے ۔!

یسعیاہ 7:14 پس خود خداوند آپ نشانی دے گا: ورجن گا بچے کے ساتھ ہو گا ایک بیٹے کو جنم دے اور اسے عمانوئیل کال کریںگے ۔
میتھیو 1:23 "کنواری بچے کے ساتھ ہو جائے گا اور ایک بیٹے کو جنم دے گی اور وہ جائے گا اسے عمانوئیل کال" — جس کا مطلب ہے، "خدا ہمارے ساتھ ہے ۔"
یسعیاہ ہمیں یسوع کی کنواری کی پیدائش کی یہ بڑی عظمت والا نبوت دی ۔ متی امپلافیس نبوت اس کے بیٹے کے طور پر وعدہ کیا کی نشاندہی کی طرف سے "عمانوئیل — جس کا مطلب ہے 'خُدا ہمارے ساتھ.' " "ہمارے ساتھ خدا"ہے یسوع ہے!"بیٹا"، جی ہاں ۔ بلکہ "خدا"!یہ یسوع مسیح کی الوہیت کا ایک واضح، صاف بات ہے ۔

یسعیاہ 9:6 کے لئے ہم کو ایک بچہ پیدا ہوا ہے، ہمارے پاس ایک بیٹا دیا ہے اور حکومت کو اپنے کندھوں پر ہو جائے گا ۔ اور وہ حیرت انگیز کونسلر، زبردست خداازل کے والد، امن کے شہزادے بلایا جائے گا ۔
یسوع نے خیال بیٹے، " کہلائے گا...زبردست خدا."

یوحنا 20:27-28 انہوں نے کہا کہ توما سے "اپنی انگلی ڈال یہاں؛ کر پھر میرے ہاتھوں کو دیکھیں ۔ اپنا ہاتھ باہر پہنچ جائے اور میرے پہلو میں لگادیا ۔ تکرار کو روکنے اور ایمان لائے ۔ تھامس نےکہا کہ "میرا رب اور میرے خُدا!"
توما رسول یسوع " طور پر صحیح طور پر خطاب کیا میرے رب اور میرے خدا. " كيا يسوع خدا هے؟ کہ خاص طور پر رسول تھامس نے اس کے ساتھ یسوع کی طرف سے پیش کردہ کوئی تضاد ہے کہ کس طرح.

زبور 45:6 اے خدا تیرا تخت ابدالآباد رہے گا؛ ایک عصائے شاہی انصاف تیری بادشاهی اپنی بادشاہی کے وارث ہوں گے ۔
عبرانیوں 1:8 مگر بیٹے کے بارے میں وہ کہتے ہیں کہ " اے خداتیرا تخت ابدالآباد رہے گا اور راستبازی تیری بادشاهی اپنی بادشاہی کے وارث ہوں گے ۔
"تیرا تخت اے خدا" — پُرانے عہد نامہ میں عبرانی زبان کے لفظ کو یہاں استعمال کیا الوہام، "خدا کے لئے" بائبل میں اچھی طرح پر ایک ہزار مرتبہ استعمال کیا ہے ۔ یہ عین مطابق کلام میں زبور سے میں عبرانیوں کے حوالے سے بتایا ہے اور یسوع کے اطلاق کا بیٹا ہے ۔ یسوع خدا هے!نہ صرف "خدا ایک ہے تو" بعض ہم ایمان لائے ہیں کہ ۔ نئے عہد نامے کے یونانی لفظ "خدا" کا اطلاق خاص طور پر یسوع میں عبرانیوں 1:8 ہوتا ہے کے لئے Theos، "خدا کے لیے" 1، 300 سے زائد مرتبہ نئے عہد نامے میں استعمال کیا جاتا ہے ۔ پس یسوع کو "خدا" ہے؟ خاص طور پر کون معبود ہے کہ باپ اُسے کہا جاتا!

یوحنا 1:1، 14 ابتدا میں کلام تھا اور کلام خدا تھا، اور کلام خدا تھاکے ساتھ... [14 لفظ جسم بن گیا اور ہم میں اپنی رہائش گاہ بنا دیا ہے ۔ ہم نے اُس کے جلال، ایک کی شان و شوکت اور، صرف جو باپ سے، فضل اور سچائی سے بھرا ہوا دیکھا ۔
یسوع " لفظ"، خدا کی علامات کہا جاتا ہے ۔ علامات کے طور پر وہ ہے جس کے اظہار یا خدا کے اظہار کو ہم "اندیکھے خدا کی شبیہ" میں ہے (Colossians 1:15) ۔ "بیٹا خدا کے جلال اور بندوں کے عین مطابق نمائندگی کا جلوہ ہے" (پہلا پطرس 1:3) ۔ وہ "باپ سے آیا." علامات، یسوع کے طور پر "کا لفظ کے ساتھ خدا تھا، اور لفظ [یسوع] خدا تھا."

انخلا 34:14 خُداوند جِسکا نام اِسِلئےکہ ہے،، غیور خدا ہے کسی دوسرے معبود پوجا نہیں کرتے.
متی 4:10 یسوع نے اس کے لئے، "مجھ سے، شیطان! کہا کِیُونکہ لِکھا ہے: ' خداوند اپنے خدا کی عبادت، صرف اس کی عبادت کرتے ہیں ۔ ' '
عبرانیوں 1:6 اور پھر جب خدا اپنے پہلوٹھے کو دنیا میں وہ کہتے ہیں کہ "خدا کی ساری دے فرشتے اُسے سجدہ ۔"
انخلا خدا میں حکم دیتا کہ وہ اکیلے پوجا جائے ۔ یسوع صرف خدا کی عبادتکے لیے حکم کا اعادہ کیا ۔ ابھی تک اس فرشتوں کی عبادت کا بیٹا دلالت کہ خدا باپ کی کمانڈ میں عبرانیوں 1:6 ابن آدم بھی خدا ہے۔ یسوع خدا، جو جسم میں خدا نہ ہوئے تو یہی بت پرستی ہو گی ۔

1 تیمتھیس 3:16، بادشاہ جیمز ورژن اور بغیر تنازعہ دِینداری کا بھید بڑا ہے: خدا تھا غیرقوم منادی فرِشتوں کو دِکھائی دِیا اور رُوح میں راستباز ٹھہرا جسم میں ظاہر، ایمان پر دنیا میں جلال میں اوپر اٹھایا گیا ۔ "
"خدا جو جسم میں ظاہر ہوا " سیاق سے واضح طور پر یسوعکے حوالہ دیتے ہوئے.

پیدائش 1:1 ابتداء میں خدا نے پیدا کیا آسمانوں اور زمین.
عبرانیوں 3:4 کے لئے ہر گھر کسی کی طرف سے تعمیر کیا جاتا ہے مگر خدا ہی ہر چیز کا تیار کنندہ ہے ۔
Colossians 1:15-16 نے [یسوع] اندیکھے خدا تمام مخلوق پر پہلوٹھوں کی صورت ہے ۔ اس کی طرف سے کے لئے سب چیزیں تخلیقتھے: چیزوں کو جنت میں اور پر زمین، مرئی اور غیر مرئی ہے، خواہ کاٹے گئے یا طاقتوں یا حکمران یا حکام ۔ سب چیزیں اس کی طرف سے اور اس کے لئے بنائے گئے تھے ۔
یوحنا 1:1-3، 10 ابتدا میں کلام تھا اور کلام خدا کے ساتھ تھا اور کلام خدا تھا ۔ انہوں نے ابتدا میں خدا کے ساتھ تھا ۔ اس کے ذریعے تمام چیزیں بنائے گئے تھے۔ ان کے بغیر کچھ نہیں کہ کر دیا گیا ہے بنایا تھا... [10] وہ دنیا میں تھا اور دنیا اس کے ذریعے بنایا گیا تھا اگرچہ دنیا نے اسے نہ کرنا چاہئے ۔
بائبل خُدا باپ اور یسوع سب کا خالق ہونے کی وجہ سے بولتے ہیں ۔ یسوع ہے الہی، شریک خالق!

یوحنا 5:22-23 موریوور، باپ کوئی بھی ججوں، لیکن تمام اعزاز کے بیٹے کے طور پر وہ باپ کا احترام صرفتاکہ جو تمام عدالت کے بیٹے کے لئے سومپا ہے ۔ بیٹے کی عزت نہیں کہ وہ باپ جنہوں نے اسے بھیجا عزت نہیں ۔
یسوع کے برابر عزت باپ کے ساتھ دیا جائے گا.

متی 28:19 پس جائیں اور ان کے باپ اور بیٹے اور روح القدس کے نامپر بپتسمہ دیتا شاگرد سب قوموں کا بنا ہے ۔
میں اپنی عظیم کمیشن بپتسمہ حکم یسوع سے کہا بپتسمہ دیتا باپ، بیٹا، اور روح القدس کے نام (نہیں "نام") میں ہے ۔ کویکوالاٹی باپ، بیٹے اور روح القدس کے درمیان میں اس آیت کا ایک مضبوط نتیجہ ہے.

زبور 23:1 خُداوند میرا چوپان ہے، کمی میں نہ ٹھہروں گا ۔
حزقی ایل 34:31 لوگوں اور اپنے خُدا ہوں، آپ میری بھیڑیں میری چراگاہ کی بھیڑیں ہیں اقتدار خداوند کا اعلان ہے ۔
یوحنا 10:14 میں [یسوع] اچھا چرواہاہوں ۔ میں اپنی بھیڑوں کو جانتا ہوں اور میری بھیڑیں me. جانتے ہیں
عبرانیوں 13:20 .. کهتے خداوند یسوعنے اس عظیم چرواہا بھیڑوں کا...
اکثر میں پُرانے عہد نامے خدا کو چرواہا اپنے ریوڑ، اپنی قوم کے طور پر کہا ہے ۔ یسوع نے کہا کہ خود کا "میں ہوں اچھا چرواہا."

اعمال 20:28 تم اور جن کی روح القدس تمہارے تہیں بنایا سب ریوڑ پر واچ رکھیں ۔ ان کے اپنے خونسے خریدا کے خدا کی کلیسیا جو اس چرواہے ہو ۔
"...خدا...اپنے خون"! ہمارے چھٹکارے کے لیے بہانے یسوع مسیح کا خونکو خدا کی اپنے خون کو کہا جاتا ہے ۔ خون کے، کم کچھ بھی نہیں!

یسعیاہ 8:13-14a رب تعالٰی آپ القدس کے طور پر لحاظ کرنے والے، وہی آپ ڈر رہے ہیں ہے, وہ بھو کے لیے، آپ ہیں ایک ہے اور وہ ایک سینچری ہو جائے گا لیکن اسرائیل کے دونوں ایوانوں کے لئے [خداوند تعالیٰ] انہوں نے پتھر جو مردوں کے لے ٹھوکر کا باعث بنتا ہو جائے گا اور انہیں بناتی ہے چٹان گر.
1 پطرس 2:4، 7-8a کہ آپ اس کے پاس آتے [یسوع کو] زندہ پتھر — مردوں کی طرف سے مسترد کر دیا لیکن خدا اور اُس کے لئے قیمتی کا انتخاب —...[7] اب آپ کے لئے جو ایمان لائے اس پتھر کا قیمتی ہے ۔ لیکن ان لوگوں کو جو، "پتھر کو معماروں کو مسترد کر دیا ہے بن ضروری" ایمان نہیں رکھتے، اور "ایک پتھر ہے جو مردوں کے لے ٹھوکر کا باعث بنتا اور انہیں بناتی ہے چٹان گر ۔"
ظاہر ہوتا ہے کہ "پتھر وجوہات مردوں کو سٹومبلی اور ان بناتی ہے [] چٹان گر کہ" یسعیاہ اور پیٹر کا ایک ہی ہیں ۔ نئے پُرانے اور میں الفاظ ایک جیسی ہے ۔ پطرس نے یسوع مسیح کے طور پر جانتا ۔ یسعیاہ نے اسے "خداوند تعالٰی"طلب! نام "خداوند" استعمال ہے بائبل میں پھر یسوع کے بیٹے اور خدا باپ کی شناخت کے لیے ۔

انخلا 3:13-14 فرض کریں کہ "میں بنی اسرائیل کے لئے جاؤ اور کہو ان سے 'اپنے باپ دادا کے خدا نے مجھے تمہاری طرف بھیجا ہے' اور وہ میرے پاس 'کیا اس کا نام ہے؟' کہیں موسیٰ نے خدا سے کہا کہتو کیا میں انہیں بتاؤں؟ خدا نے موسیٰ سے کہا کہ "میں کون ہوں میں AM.یہ ہے کیا آپ کو اسرائیلی کہتے ہیں: ' مجھے مجھے تمہاری طرف بھیجا ہے ۔ ' '
یوحنا 8:58-59 یسوع نے جواب دیا "میں کہتا ہوں کہ آپ حق،"، "اس سے پہلے کہ ابرہام پیدا ہوا تھا، میں ہوں!" اس پر وہ پتھر سے بنے ہوئے اسے سنگسار کرنے کے لئے اٹھایا، لیکن یسوع اپنے ہیکل کی بنیاد سے گمراه چھپا دیا.
خدا شناخت خود موسیٰ کو کے نام سے "میں ہوں".یسوع کی نشاندہی خود جیسا کہ یہودیوں کے لیے بہت ہی کی اسی کو "میں ہوں". بالکل وہی جو وہ دعوی کیا گیا تھا اور اسے اس طرح بظاہر مذہبی توہین کے لئے سنگسار کرنے کی کوشش کی یہودی جانتے تھے — کسی ہے کہ اس (سچ!) جنہوں نے موسیٰ سے بات چیت کی "میں ہوں" ہونے کا دعوی ہے ۔

یسعیاہ 11:1-2 ایک گولی یسی کے ٹھنٹھ سے آئے گا؛ اپنی جڑوں سے ایک شاخ ثمر آور ثابت ہو گی ۔ خداوند کی روح اس پر آرام کریں گے — حکمت کی اور تفہیم مصلحت اور قدرت، روح اور خداوند کا خوف علم کا رُوح کی رُوح ہے ۔
یرمیاہ 23:5-6 "وہ دن آتے ہیں،" اعلان خداوند، جب "میں ڈیوڈ نيك و صالح شاخ, سمجھداری سے بادشاہی کرے گا اور جو راست اور درست مُلک میں ہے ایک بادشاہ تک بلند کرے گا ۔ ان دنوں میں یہوداہ محفوظ ہو جائے گا اور اسرائیل کی حفاظت میں رہیں گے ۔ یہ جس کا نام ہے اس کو بلایا جائے گا: رب ہماری صداقت۔
یسوع مسیح ڈیوڈ کی لائن سے خُداوند کی شاخ ہے ۔ یرمیاہ نبوت کی اس شاخ کا نام "رب ہماری صداقت" ہو گا — عبرانی میں یہوواز وھٹنس-ٹزیڈکانو ۔ (ترجمہ کچھ کرنا یہ Yahweh) الہی نام یہوواز وھٹنس کے لئے یسوع مسیحکا اطلاق ہوتا ہے ۔

یسعیاہ 40:3 میں سے ایک آواز کالنگ: "میں صحرائی خداوند کی راہ تیار کریں۔ بیابان میں براہ راست ہمارے خداکے لئے ایک ہائی وے بنائیں ۔ ۔
نشان زد کریں 1:1-3 کی خوشخبری کی ابتدا کے بارے میں یسوع مسیح، خدا کا بیٹا ہے ۔ یسعیاہ میں لکھا ہے نبی: "میں اپنی راہ تیار کرے گا میرا رسول تم سے آگے بھیج دوں گا" — "ایک صحرا میں بلا کی آواز ' جس طرح سے خُداوند کے لئے تیار، اس کے لئے سیدھے راستے بناؤ ۔ ' '
یسعیاہ بولتا ہے ایک رسول کا راستہ کی تیاری کے "ہمارے خدا". نشان زد کریں کہ یسعیاہ کی نبوت نے یوحنا کے بپتسمہ دینے والے کی سے آنے والے یسوع کے لیے تیاری کر رہا ہے ظاہر کرتا ہے! واقعی وہ "ہمارا خدا"ہے ۔ یہ چھوٹا سا تعجب نہیں کہ تھامس، جي بیٹے کو دیکھ کر رو سکتا، ہے "اے میرے رب اور میرے خدا!" (یوحنا 20:28) ۔ یہ توما رسول یسوع مسیح کا خدا اس کو وہ صحیح طور پر معلوم تھا اُسکی باتوں سے بالکل واضح ہے ۔

عبرانیوں 3:3-4 صرف ایک گھر کا تیار کنندہ اس گھر سے زیادہ بڑا اعزاز ہے جیسا کہ یسوع موسیٰ سے زیادہ بڑا اعزاز کے لائق پایا گیا ہے ۔ ہر ایک گھر کا تیار کنندہ خدا ہے ہر چیز کا مگر سے کسی کی طرف سے تعمیر کیا جاتا ہے ۔
آیت میں 3 یسوع تیار کنندہ ہے ۔ آیت میں 4 خدا سب کا تیار کنندہ ہے ۔

یسعیاہ 48:12-13، 17 "مجھ سے، اے یعقوب، میں نے بلایا ہے اسرائیل کو جسے سنتے ہیں: وہ؛ ہوں میں پہلا ہوں اور میں آخریہوں ۔ میرا اپنا ہاتھ زمین اور آسمانوں کو پھیلا ہوا میرے دائیں ہاتھ کی بنیاد ڈالی ۔ جب میں نے ان کو بلانے، وہ سب کے سب ایک ساتھ مل کر کھڑے... [17] یہ کیا خداوند کہتا ہے — آپ خیال تیرے حضور مقبل، قدوس اسرائیل کی: خداوند تمہارا خداہوں..."
مکاشفہ 1:17-18 جب میں نے اسے دیکھا تو ، میں گر پڑا اس کے قدموں پر ایسے کہ مردہ ہے ۔ پھر وہ مجھ پر اپنا دہنا ہاتھ رکھا اور کہا: "سے خوفزدہ نہ کریں ۔ میں پہلا ہوں اور آخری۔ میں زندہ ہوں ۔ میں مر گیا اور دیکھو میں ہمیشہ کے لئے اور ابدالآباد زندہ ہوں! اور مَیں مَوت اور عالمِ ارواح کی کنجیاں تھامیں ۔
یسوع نے جي، کبھی-زندہ خدا کا بیٹا، مطالبہ اپنے آپ کو "پہلا اور آخری"، "خداوند تمہارا خدا" یسعیاہ منسوب ایک الوہی عنوان.

ططس 1:3-4 اور اس کے میعن وقت پر وہ اپنا کلام مجھ سے ہمارے منجی خداکے حکم سے جلوؤں تبلیغ کے ذریعے روشنی کے لیے لایا ہے ۔ طِطُس، ہمارے ایمان میں اپنے حقیقی بیٹے کے لئے: فضل اور اِطمینان خُدا باپ اور مسیح یسوع کو اپنے نجات دہندہہے ۔
نوٹ: "خدا همارا نجات دهنده" (3) بمقابلہ اور "مسیح یسوع همارا نجات دهنده" (4) بمقابلہ ۔ یسوع مسیح خدا ہے ۔ یسوع مسیح کا نجات دہندہ ہے ۔

ڈس کلیمر یہاں ترتیب میں لگتا ہے ۔ میں ہوں نہ کہ یسوع مسیح ہے (وہ نہیں) باپ ہے ۔ میں وہی ہوں کہ یسوع خدا هے جو باپ خدا ہے ۔فکر کسی دور پھر تحقیق تثلیث کی تعلیم کی گئی ہے کہ لائن حاصل کرنے کے لئے — ایک کلاسک اور جائز حق کے آرتھوڈوکس عیسائیت، لیکن اس مطالعے کا موضوع نہیں ہے ۔ ببلاکالل مکمل خدا یسوع مسیح، خدا کا بیٹا کہنا کے لئے اس کے اپکرم میں میرا مشن ہے ۔ پھر هے که یسوع (وہ نہیں) باپ کہ یسوع خدا کے طور پر ہے مگر میں کہہ رہاہوں نہیں ("سچے آدمی اور سچا خدا،" ابتدائی عیسائیوں کو قرار دیا گیا جیسا کہ) اور اس طرح کویکوال اور کویٹرنال خدا باپ کے ساتھ.

نشان زد کریں 2:5، 7 جب یسوع نے دیکھا ان کے عقیدے، پآرالیطاک سے، انہوں نے کہا "بیٹا، اپنے گناہ ہیں معاف ۔"... [7] "کیوں کرتا ہے یہ ساتھی بات پسند کہ؟ اس نے محمّد ہے! لوگ خدا کے سوا گناہ معاف کر سکتے ہیں؟ "
یسوع کو ذاتی طور پر اتھارٹی کے گناہوں کو بخش دے، سند کے اس منفرد خدا سے تعلق رکھتا ہے کو بدروحیں.

یسعیاہ 43:12b، 14-15 "آپ میرے گواہ ہیں" منانے کا اعلان خداوند، "میں خدا هوں کہ... [14] یہ کیا خداوند کہتا ہے — آپ خیال تیرے حضور مقبل، مقدس اسرائیل کی: "آپ خاطر میں گا بابل کو بھیجیں اور مفرور کے طور پر تمام، کسدیوں، جس میں وہ فخر لے جہازوں میں اتارتے ۔ خداوند، اپنے پاک ایک اسرائیل کے خالق اپنے بادشاہ ہوں."
ہوسیا 11:9b میں خدا ہوں، اور نہ آدمی کے لئے — قدوس تم میں ہے ۔ میں غضب میں نہیں آئیں گے ۔
مرقس 1:24 ' کیا آپ ہمارے ساتھ یسوع ناصری کے چاہتی ہو؟ آپ ہمیں تباہ کرنے کے لئے آئے ہیں؟ میں جانتا ہوں آپ کون ہیں — قدوس خدا کی! "
اعمال 3:14-15 آپ کو پاک اور ایک صادق عاق اور خونی آپ کو جاری کی جائے کہ ۔ آپ زندگی کے مصنف کو قتل کیا، لیکن خدا نے اسے مردوں میں سے جلایا ۔ ہم اس کے گواہ ہیں ۔
"پاک ایک" , اکثر یہوواز وھٹنس (یا Yahweh) کا اطلاق عنوان خداہے خاص طور پر اطلاق نئے عہد نامے کے یسوع مسیحمیں ہے ۔

Deuteronomy 10:17 خُداوند اپنے خُدا ہے خدا دیوتاؤں کی اور خداوندوں کا خداوند، عظیم خدا، زبردست اور بہت اچھے کے لئے...
1 تیمتھیس 6:15 ... .which خدا کرے گا لانے کے بارے میں اپنے وقت میں — خدا، مبارک اور واحد حاکم خُداوندوں کا خُداوند اور بادشاہوں کا بادشاہہے ۔
مکاشفہ 17:14 وہ برّہ کے خلاف جنگ کریں گے، لیکن برہ ہے قابو ان کیونکہ وہ بادشاہوں کا بادشاہ اور خُداوندوں کا خُداوند ہے — اور اس کے ساتھ اپنے بلائے، برگزیدہ اور وفادار پیروکاروں ہو جائے گا ۔ "
یسوع "رب" اور "بادشاہوں کا بادشاہ" کہا جاتا ہے خداکے کلام میں دوسری جگہوں پر منسوب عنوانات.

یسعیاہ 45:22-23 باری میری ہو، تمام زمین کی؛ ہوں خداکے لیے آپ ختم محفوظ ہیں اور کوئی نہیں ۔ خود کی طرف سے میں نے حلف، میرے منہ ہے جنکا سب راستی میں ایک لفظ ہے جو خارج نہیں ہو گا: مجھ سے پہلے ہر ایک گھٹنا سجدہ کرے گا؛ میری طرف سے ہر ایک زبان قسمیں کھائیں گے۔
فالاپپینس 2:10-11 تاکہ یسوع ہر ایک گھٹنا ٹکےکے نام پر آسمان اور زمین پر اور زمین پر اور ہر ایک زبان اقرار کے تحت کہ کہ یسوع مسیح خداوند، خدا باپ کے جلال کے لِئے ہے ۔
اُس نے "ہر ایک گھٹنا سجدہ کرے گا؛میرے سامنے کہا ہے گھٹنے ركوع اور یسوعکا اقرار کرکے دریای کے عمل میں، ہم خداپرستی ہیں مجھ سے ہر ایک زبان کھا جائے گا ۔"

Deuteronomy 32:3-4 میں خداوند کے نام سے تذکرہ کریں گے ۔ اوہ، عظمت ہمارے خُدا کی حمد! انہوں نے چٹان ہے، اپنے کاموں میں بہترین ہیں اور اپنی سب راہوں میں بس رہے ہیں ۔ یوپراگہٹ اور صرف کوئی غلط کرتا ہے ایک سچا خدا وہ ہے ۔
1 کرنتھیوں 10:1 4 میں آپ کی حقیقت، بھائیوں، جاہل ہونا نہیں چاہتے اس لئے کہ ہمارے باپ دادا کو بادل کے تحت تمام تھے اور وہ سب کے ذریعے سمندر پار... [4] اور نے نے ایک ہی روحانی پانی؛ پیا اس لئے ان سے روحانی چٹان جو ان اور وہ چٹان مسِیح تھاکے ہمراہ نے پیا ہے ۔
".. ہمارے خدا اور چٹان" , جسے موسیٰ نے لکھا کے، یسوعکو پولس رسول کی طرف سے کہا جاتا ہے ۔ پال کے بیان کی طرف سے واضح طور پر تھا سے متعلق حق پریکسٹینسی مسیح اس زمینی اوتار سے پہلے ہے ۔

یوحنا 5:21 کے لیے باپ کے طور پر صرف اٹھاتا مردوں اور ان کی زندگی، ویسے ہی دیتا ہے بیٹے کی زندگی دیتا ہے وہ کس کی ہے دے اس کے لئے راضی کرنا
یسوع کا بیٹا باپ ہے وہی زندگی دے پاور کہ خدا کے پاس ہے ۔ زندگی موت سے لانے پر بھی قادر منفرد الوہیت کا ایک منصب ہے ۔

جوئیل 2:32 اور ہر شخص جو خداوند کے نام پر کالوں کو محفوظ نہیں کیا جائے گا؛ کوہِ صیُون اور یروشلم میں ہو گا کیونکہ رہائی، جیسا خُداوند نے متاثرین کے درمیان جسے خداوند کا مطالبہ فرمایا ہے
کارروائیوں 4:10-12 پھر تم اور اسرائیل کے سب لوگ یہ جان: یہ ہے کہ یسوع مسیح کے نام کے جسے تم نے مصلوب کیا بلکہ جس خُدا مُردوں میں سے جِلایا، کہ اس سے پہلے کہ آپ کو شفا اس شخص کھڑا ناصری سے... [12] نجات پائی ہے كوئى دوسرا میں، کیونکہ جس کے ذریعے سے ضرور محفوظ ہوہم مردوں سے دی گئی آسمان کے نیچے کوئی دوسرا نام ۔"
جوئیل ہورتس ہم پر کال کرنے کیلئے الہی کا نام — رب (عبرانی یہوواز وھٹنس، یا Yahweh =) — نجاتکے لئے ۔ پیٹر واوین اس کے عین مطابق آیت (اعمال 2:21) اور ہمیں بتاتا ہے (اعمال 4:12) نجات یسوع مسیحکے نام پر پایا جاتا ہے ۔ پولس رسول جو اسی طرح پر زور "ہر ایک زبان اقرار کہ یسوع مسیح خداوند ہے، خدا باپ کے جلال کے لئے" (فالاپپینس 2:11)

لوقا 8:38-39 وہ شخص ہے جِس میں سے بد روحیں اس کے ساتھ جانے کے لیے بیگگاد چلا تھا، لیکن یسوع نے اُسے رُخصت کر یہ کہہ کر بھیجا "گھر واپس کرتے ہوئے کس قدر خدا نے کیا کیا آپ کے لئے بتانا ۔ وہ شخص کتنا یسوع کیا تھا اس کے لئے دور اور شہر بھر میں کہ چلی."
یسوع اس سے پہلے بیر بدروحیں آدمی کے لیے ان کی وزارت "نے خدا [اسے] کیا" کے طور پر کی شناخت ۔.

عبرانیوں 7:1، 3 اس میلچیزیڈک سالم کا بادشاہ اور خُدا تعالےٰ کا کاہن تھا ۔ اس نے بادشاہوں کی شکست سے واپس کر رہا ہے اور اُسے برکت بخشی ابرہام سے ملاقات... [3] باپ یا ماں کو وہ ہمیشہ کے لئے کاہن باقی دنوں یا خدا کے بیٹے کی طرح زندگی کے اختتام کے آغاز کے بغیر ونشاولی کے بغیر بغیر ۔
میلچیزیڈک جو ابراہام پیدائش 14، میں مسیح ایک "چرسٹوپحنی،" ایک ظاہری شکل ایک وجود کی نمائندگی کرتا ہے ظاہر ہے ۔ یہ وہی ایسوسی ایشن کا مصنف باب سات میں عبرانیوں کے لئے بناتا ہے ۔ اور اس کے غیر معمولی ہونے والے "خدا کے بیٹے کی طرح،" ہے مصنف ہے کہ وہ "کے شروع دنوں یا زندگی کے اختتام کے بغیر ہے ۔" اعلان یہ یسوع مسیح کی ابدی پریکسٹینسی کا دوسرا طاقتور منشور ہے — ایک شوشہ ایک مکمل طور پر الہامی ہونےکے لئے صرف لاگو ہوتا ہے ۔ کوئی خدا کمی ابدی وجود ماضی اور مستقبل دونوں دعویٰ کر سکتے ہیں ۔

1 یوحنا 5:20 ہم بھی کہ خدا کا بیٹا جان آ رہا ہے اور ہمیں سمجھ بخشی ہے تاکہ ہم جو سچا ہے اُسے معلوم ہو ۔ اور ہم اس میں جو حقیقی ہے ہیں — یہاں تک کہ اپنے بیٹے یسوع مسیح میں ہے ۔ وہ حقیقی خدا ہے اور ہمیشہ کی زِندگی ہے ۔
"...یسوع مسیح ۔ وہ حقیقی خدا ہے" جیسا کہ ایک خواہش سکا ناگزیر طور پر ایک اعلامیہ یسوع مسیح کی الوہیت !

طِطُس 2:13 ... .while ہم اس مبارک امید کے لئے انتظار کریں — جلالی اپنے بزرگ خدا اور منجی یسوع مسیحکا ظہور ہے ۔
پولس رسول یسوع کے طور پر تسلیم شدہ "اپنے بزرگ خدا اور نجات دہندہ"! یہ ایک ےک رتہب ےک دعوی كيا مسيح كي خدائي کے ہے.

2 پطرس 1:1 شمعون پطرس نے ایک بندہ اور یسوع مسیح کا رسول کو جن لوگوں نے ہمارے خدا اور منجی یسوع مسیح کی راستبازی کے ذریعے ایک عقیدے کے طور پر کے طور پر ہمارا قیمتی موصول ہوئے ہیں:
پطرس رسول، بھی ایک زمینی ساتھی اور شاگرد، خدا کے بیٹے کی شناخت "ہمارے خدا اور منجی یسوع مسیح" کی سمجھ میں آسکے.

رومیوں 9:5 انہی کی اولاد ہیں، اور ان سے ہے مسیح جو خدا کا ہے، انسانی نسل پر سب کو ہمیشہ کے لئے تعریف کی تعاقب! آمین ۔
"ہے جو مسیح خدا سب پر " !

اس مطالعہ کی قارئین بہت حوصلہ افزائی، خدا کا بیٹا طور پر ساتھ ساتھ ایک دھوبی کے بارے میں تفہیم اور یسوع خدا، کویکوال اور خدا باپ کے ساتھ کویٹرنال جیسے همارا نجات دهنده کی شناخت کے لئے تعریف میں اپنے ایمان میں مل جائے گا کہ میری مخلصانہ دعا ہے.
تاکہ ایمان اس کو برقرار رکھنے اور آپ پر رحم کرے "... .while ہم اس مبارک امید کے لئے انتظار کریں — جلالی کا ظہور اپنے بزرگ خدا اور منجی یسوع مسیح" (ططس 2:13) ۔
تثلیث کی تعلیم سے متعلق پر دو روشن پیغامات پر دیکھا جاسکتا ہے تثلیث دمیسٹیفید اور کارروائی میں پاک تثلیث .









No comments:

Post a Comment