GOD'S WORD IS TRUE

GOD'S WORD IS TRUE

Friday, February 14, 2014

PERSIAN: جواب خوبی برای بحث در مورد الوهیت مسیح چیست؟


 جواب خوبی برای بحث در مورد الوهیت مسیح چیست؟

الوهیت مسیح

الوهیت مسیح مقدمه
عیسی مسیح گفت: "من و پدر یکی هستند. او منظور یک هدف یا عیسی مسیح است که به معنای واقعی کلمه به خدا ادعا. و اگر او دلایل منطقی به این ادعا را قبول دارد؟ الوهیت مسیح شواهد

عهد جدید عیسی مسیح ادعای مستقیم به الوهیت سوابق. در یوحنا 8:58, او ادعا کند که به Yahweh یکی از همان که موسی در بوته ی سوزان صحبت کرد. چرا که آنها بلافاصله برداشت سنگ و سعی کردم به او سنگ برای توهین به مقدسات یهودیان قطعا این عنوان ادعا به رژیم قابل درک. در 14:61 علامت گذاری به عنوان عیسی مسیح ادعا می شود مسیح و بیان prerogatives رژیم. الوهیت مسیح و بیشتر شواهد بسیاری نمونه های دیگر که می تواند اشاره کرد از جمله ادعاهای غیر مستقیم به الوهیت وجود دارد. به عنوان مثال، او دریافت عبادت (مت. 4:10; 28:17)، که یک عمل برای خدا محفوظ است. او گناه (علامت 2:1-12)، دیگر حق خدا بخشنده است. او انجام معجزات، ادعا می شود برابر با Yahweh (یوحنا 5:17-18)، و در نهایت برای اتهام توهین به مقدسات مصلوب. عیسی مسیح ادعا کرد که هیچ یک دیگر از خدا — در گوشت انسان. و نه جهان بزرگ دیگر رهبر مذهبی همیشه ادعا کرد به خدا باشد. اما دلایل خوبی برای پذیرش این ادعا وجود دارد؟ الوهیت مسیح و نتيجه گيري

خوب، عیسی اعتبار برخی از خیلی خوب به عقب تا ادعای خود را داشتند. اولین و مهمترین, عیسی برآورده ده ها تن از نبوت ناجی بسیار خاص است که صدها سال قبل از تولد او نوشته شده بود. سپس، البته، عیسی تاثیر باور نکردنی بر تاریخ بشر داشته است. هیچ کس جهان برای خوب مثل او نهفته است. و شاید مهمترین از همه سوابق عهد جدید در بزرگ جزئیات قیام مسیح از مردگان. رسولان حتی حاضر به مرگ برای این ادعا است که عیسی مسیح به آنها را دوباره و دوباره بیش از 40 روز ظاهر شدند — نه به ذکر است مقبره خالی و بیش از 500 نفر که مسیح resurrected (1 رنگ. 15:6). و به خاطر مقامات یهودی و رومی قادر به رد کردن قیام هستند. مدعی رسولان را دیده، شنیده و لمس مسیح افزایش یافته است. او حتی با آنها خوردند. عهد جدید بیش از 12 ظواهر مختلف سوابق. هنگامی که با یک ذهن باز در نظر گرفته، مدارک و شواهد برای رستاخیز واقع فوتی و فوری است. عیسی مسیح ادعا کرد به خدا و دلایل خوبی برای پذیرش ادعای خود وجود دارد. در مسیح ادعا کند که به خدای که دیدگاه CRI است. هنک Hanegraaff من.

الوهیت عیسی مسیح
مطالعه کتاب مقدس الوهیت عیسی مسیح
توسط کشیش جیم Feeney دکتری

«ايمان به خداوند عیسی مسیحو شما ذخیره خواهد شد» (اعمال رسولان 16:31).
"آن است نام عیسی مسیح ... نجات برای هیچ نام دیگر زیر آسمان به مردان که ما باید توان ذخیره داده در هیچ کس دیگر، یافت می شود "(اعمال رسولان 4:10 و 12).

ما بسیار رستگاری یک رابطه ناگسستنی به عیسی مسیح ایمان مرتبط است. بنابراین این مسئله از اهمیت زیادی برای یک دقیقا تعیین می شود که عیسی مسیح. الوهیت عیسی? خدا در جسم کنم؟ یا او فقط یک مرد بود?

قصد من در این مطالعه به طور خاص به نظریه تاریخی نیست ترینیتی مقدس (که کاملا مشترک). بلکه هدف من به تمرکز بر عیسی مسیح و برای نشان دادن از کتاب مقدس او کامل الوهیت است — است که برای اثبات الوهیت مسیح، که او به طور کامل خدا بینی و coeternal با خدای پدر و خدای روح القدس است. دولت، درستی عقاید باستانی عیسی خدای واقعی و انسان واقعیاست.

جان 5:17-18 عیسی به آنها گفت، "پدرم همیشه در کار خود را به این روز است، و من، بیش از حد کار." به همین دلیل یهودیان همه سخت به کشتن او سعی کردم; نه تنها او سبت شکستن بود اما او حتی خدا خود را پدر خود را با خدا برابر ساختخواستار بود.

جان 10:30-33 "من و پدر یکی هستند. دوباره یهودیان سنگ به سنگ او برداشت اما عیسی مسیح گفت: به آنها "شما بسیاری از معجزات بزرگ از پدر نشان دارند. که این برای شما من سنگ انجام?" "ما هستند نه سنگسار شما برای هر یک از این" پاسخ یهودیان "اما برای توهین به مقدسات، زیرا شما مرد صرف، ادعا می شود خدا."

فیلیپیان 2:5-6 نگرش شما باید همان است که عیسی مسیح است: که در طبیعت خدابود نه نظر برابری با خدا چیزی نشمرد؛ .

عیسی مسیح بود که به ادعای برابری با خدا پدر دریغ. کلمه یونانی برای حقوق برابر در یوحنا 5:18 فایلهای iso, در یک مثلث مثلی یا برابر طرفه است. عیسی مسیح بود و "در ماهیت خدا" و بنابراین blaspheming بود با ادعا به خدا باشد. حتی اگر آنها در رد ادعای خود یهودیان کافر عیسی مسیح به این ادعا به الوهیت کامل، ساخت شنیده درستی بود. عیسی خدا است؟ رسول پل به وضوح شناسایی عیسی مسیح به عنوان "بودن در طبیعت خدا".

اشعيا 42:8 من خداوند؛ که نام من است! من نه من شکوه به دیگری بدهید...
ج ذات اشعیا من من شکوه به دیگری عملکرد نیست.
جان 17:5 [عیسی مسیح دعا] و در حال حاضر، پدر، مرا تمجید خود حضور با شکوه با شما قبل از جهان شروع .

در اشعیا، خدا می گوید که او نه دور شکوه و عظمت خود را به دیگری بدهد. هنوز عیسی مسیح، در 17 جان به دوباره دریافت جلال الهی او را با پدر مشترک قبل از شروع جهان است انتظار. اگر عیسی الوهیت بودند این یک تناقض است.

میکا 5:2 نسخه شاه جیمز اما تو بیت لحم Ephratah اگر تو کمی میان هزاران یهودا باشد و در عین حال از تو او جلو آمده نزد من که حاکم در اسرائیل؛ که اتفاقات جلو شده اند از قدیمی, از جاودانه.
در مقابل 2b جدید استاندارد آمریکایی کتاب مقدس او اتفاقات جلو هستند از مدتها پیش از روز ابدیت .
عیسی مسیح، که تولد دنیوی است پیشگویی اینجا، گفته می شود "از قدیمی, از جاودانه،" یا "از روز ابدیت است." او است نه ایجاد شده است. نه، او از تمام ابدیت وجود داشته است.

وحی 1:8، 17-18 "من آلفا و امگا"، می گوید: خدا پروردگار "است که که بود و است که برای آمدن ارجمند."... [17] هنگامی که من او را دیدم من افتاد در پاهای خود را به عنوان اینکه مرده. سپس او دست راست خود را در من قرار داده و گفت: "نمی ترسم. من اولین و آخرین. زندگی من یکی; من مرده بود و اینک برای همیشه و همیشه زنده هستم! و من نگه کلید مرگ و هادس.
مکاشفه 22:12-13, 16 "بنگر, من هستم زودی! پاداش من با من است و من را به هر کس با توجه به آنچه او انجام داده است. من آلفا و امگا, اولین و آخرین, آغاز و پایان... [16] "من عیسی، فرشته من به شما این شهادت را برای کلیسا فرستاده اند. من ریشه و فرزندان دیوید و ستاره درخشان صبح هستم."
توجه داشته باشید با شکوه عنوان "آلفا و امگا," "آغاز و پایان،" "اولین و آخرین،" "متعال،" "خدا، چه کسی است و چه کسی بود که آمده است." خواندن همه این عناوین الوهیتو توجه داشته باشید که هر یک در زمینه می توان به طور خاص به عیسی مسیح. این کتاب وحی عیسی پسر الهی است!

اشعيا 7:14 لذا خداوند خود شما نشانه ای بدهد: باکره را با کودک خواهد شد وضع به یک پسر و را او امانوئل تماس.
متی 1:23 "ویرجین با کودک خواهد شد و خواهد شد وضع به پسر و آنها را او امانوئل تماس" — که معنی "خدا با ما است."
اشعیا ما این نبوت با شکوه تولد عیسی مسیح ویرجین داد. متی تقویت نبوت با شناسایی این پسر به عنوان وعده داده شده "امانوئل--که به معنی"خدا با ما است. " " عیسی است "خدا با ما"!"پسر"، بله. بلکه "خدا"!این تاکید روشن، ساده الوهیت عیسی مسیح است.

اشعیا 9:6 برای ما یک کودک متولد شده است، به ما یک پسر داده می شود و دولت بر شانه های او خواهد بود. و او نامیده خواهد شد فوق العاده مشاور، خدا توانا، پدر جاودانه، شاهزاده صلح.
عیسی پسر پیشگویی، " نامیده خواهد شد...خدا توانا."

جان 20:27-28 سپس گفت: به توماس، "انگشت خود را در اینجا؛ را دست من را مشاهده کنید. رسیدن به رتبهٔ دست خود را و آن را به سمت من. توقف doubting و اعتقاد دارند. توماس به اوگفت: "پروردگار من و خدای من!"
رسول توماس درستی خطاب به عیسی مسیح به عنوان " پروردگار من و خدای من. " عیسی مسیح خداوند است؟ است که دقیقا چگونه رسول توماس او با تعارض ارائه شده توسط عیسی توصیف کرد.

مزامير 45:6 تاج و تخت خود را، ای خدا همیشه آخرین; عصای سلطنتی عدالت عصای سلطنتی پادشاهی خود را خواهد.
عبرانیان 1:8 اما درباره پسر او می گوید: «تاج و تخت خود را، ای خدا، همیشه گذشته و عدالت خواهد شد عصای سلطنتی پادشاهی خود.
"شما تخت، ای خدا" — عهد عتیق عبری کلمه در اینجا مورد استفاده است الوهیم "خدا" بیش از هزار بار در کتاب مقدس استفاده می شود. این کتاب دقیق از مزامیر در عبرانیان نقل و اعمال به عیسی مسیح پسر است. عیسی است خدا!نه فقط "خدا" به عنوان برخی از ما این باور را داشته باشد. کلمه یونانی عهد جدید "خدا" که به طور خاص به عیسی در عبرانیان 1:8 اعمال شده Theos برای "خدا" استفاده می شود بیش از 1300 بار در عهد جدید است. بنابراین عیسی مسیح "خدا"? است که دقیقا آنچه خدا نام پدر او!

یوحنا 1:1، 14 در آغاز کلمه بود و کلمه با خدا و کلمه خدا بود... [14] کلمه گوشت شد و خود را خانه میان ما ساخته شده است. ما را دیده اند، جلال شکوه یک و تنها، که آمد از پدر پر از فیض و.
عیسی مسیح به نام « کلمه»، آرم، خدا. آرم، او مظهر یا بیان خدا به ما، "تصویر از خدای نامرئی" است (کولسیان 1:15). "پسر درخشندگی جلال خدا و نمایندگی دقیق بودن او است" (عبرانیان 1:3). او «از پدر آمد.» به عنوان آرم عیسی "کلمه با خدا و کلمه [عیسی] بود خدا بود."

خروج 34:14 پروردگار است که نام Jealous خدا حسود است نه عبادت هر خدا.
متی 4:10 عیسی به او گفت "از من شیطان!: برای آن نوشته شده است: ' پرستش يزدان، و تنها در خدمت او. ""
عبرانیان 1:6 و دوباره، زمانی که خدا نخستزاده ارتباط خود را به جهان، او می گوید "خدا همه اجازه فرشتگان عبادت او."
خروج خدا فرمان که او به تنهایی پرستش شود. عیسی مسیح فرمان به پرستش خداوند تنهاتکرار کرد. هنوز پدر را به فرمان خدا در عبرانیان 1:6 که او فرشتگان عبادت پسر نشان می دهد که پسر خدا است. اگر عیسی الوهیت خدا در جسم نبود به این بت پرستی می باشد.

اول تیموتاوس 3:16, پادشاه جیمز نسخه و بدون جنجال بزرگ راز عبادت است: خدا بود در جسم آشکار، توجیه در روح دیده فرشتگان نزد امتها, موعظه اعتقاد در در جهان تا به افتخار دریافت. "
"خدا آشکار در جسم شد " به وضوح در متن اشاره به عیسی مسیح.

پیدایش 1:1 در آغاز ایجاد شده خدا آسمانها و زمين است.
عبرانیان 3:4 برای هر خانه توسط کسی ساخته شده است، اما خدا سازنده همه چیز است.
کولسیان 1:15-16 او [عیسی] تصویر از خدای نامرئی، نخستزاده ارتباط بر تمام خلق است. او همه چیز ایجاد شدهبودند: چیزهایی که در آسمان و در زمین، مرئی و نامرئی، آیا تخت یا قدرت یا حاکمان یا مقامات همه چیز او و برای او ایجاد شد.
یوحنا 1:1-3 10 در ابتدا کلمه بود؛ و کلمه نزد خدا بود؛ و کلمه، خدا بود. او با خدا در آغاز بود. او همه چیز ساخته شده بودند; بدون او چیزی بود که ساخته شده ساخته شده... [10] او در جهان بود و هر چند جهان از طریق او ساخته شده بود، جهان او رسمیت نمی بود.
کتاب مقدس را از خدای پدر و عیسی مسیح خالق همه صحبت می کند. عیسی است الهی، همکاری خالق!

جان 5:22-23 علاوه بر این، پدر هیچ کس قضات، اما همه قضاوت به فرزند، که همه ممکن است افتخار پسر فقط به عنوان آنها احترام به پدرسپرده است. او که پسر افتخار پدر که فرستاده او افتخار.
عیسی مسیح است که افتخار مساوی با پدر داده می شود.

متی 28: 19 بنابراین برو و شاگردان همه ملت آنها را در نام پدر و پسر و روح القدسbaptizing.
فرمان وابسته به غسل تعمید در او کمیسیون بزرگ عیسی مسیح گفت: به بوسیله تعمید نامگذاری کردن نام (نه "نام") پدر پسر و روح القدس. مفهوم قوی coequality میان پدر و پسر و روح القدس در این آیه وجود دارد.

مزامیر 23:01 خداوند شبان من استمن در می خواهید نباشد.
حزقیال 34:31 من گوسفند گوسفندان مرتع من می مردم و من خدا هستم، خداوند حاکمیت اعلام.
جان 10:14 من [عیسی] خوب چوپانهستم; من می دانم من گوسفند و گوسفندان مرا می دانم تو
عبرانيان 13:20 .. .our عیسی مسیح, که بزرگ چوپان از گوسفند...
اغلب در عهد خدا به عنوان چوپان از گله خود را مردم خود می گویند. عیسی مسیح گفت: از خود "من چوپان خوب."

اعمال رسولان 20:28 نگه داشتن تماشای بیش از خودتان و گله ای که روح القدس شما را overseers ساخته است. چوپان کلیسای خدا که او با خون خوداو خریداری می شود.
...خدا...خون خود را"! خون عیسی مسیحبرای رستگاری ما ریخته است خدا خون خود نامیده می شود. خون رژیم, هیچ چیز کمتر!

اشعیا 8:13-14a خداوند متعال یکی شما هستید به عنوان مقدس، او یکی هستند شما را به ترس، او یکی از شما در حال به ترس، است و او می خواهد یک پناهگاه؛ اما او [خداوند متعال] می خواهد سنگ که باعث می شود مردان به تلو تلو خوردن و راک است که آنها را برای هر دو مجلس اسرائیل سقوط.
اول پطرس 2:4 7-8a به عنوان او به [عیسی] زندگی سنگ — توسط مردان را رد کرد اما انتخاب توسط خدا و گرانبها به او —...[7] در حال حاضر به شما که اعتقاد دارند این سنگ قیمتی است. اما برای کسانی که, "سنگ سازندگان رد تبدیل شده capstone،" باور نمی و "سنگ است که باعث می شود مردان به تلو تلو خوردن و سقوط سنگ است که آنها را می سازد."
بدیهی است که "سنگ که سقوط علل مردان به تلو تلو خوردن و [] سنگ که آنها را" اشعیا و پیتر یکسان هستند. جمله بندی در قدیمی و همينطور یکسان است. داند پیتر او را به عنوان عیسی مسیح; اشعيا او خواستار "خداوند متعال"! نام "خداوند متعال" استفاده شده است در کتاب مقدس, پس از آن، برای شناسایی عیسی پسر و خدای پدر.

خروج 3:13-14 «فرض کنید من به اسرائیل بروید و می گویند به آنها 'خدای پدران شما من برای شما فرستاده است'، و آنها "نام او چیست؟" بپرسیدالاناین است آنچه شما می گویند به اسرائیل هستند: ' من من به شما فرستاده است. "" موسی به خدا گفت:پس آنچه که من به آنها بگویید باید?" خدا به موسی گفت: "من که من 
یوحنا 8:58-59 "من به شما بگویم حقیقت،" عیسی پاسخ داد، "قبل از ابراهیم متولد شد، من!" در این، آنها سنگ به سنگ او برداشت اما عیسی مخفی خود لغزش از محوطه معبد.
خدا شناسایی خود را به موسی به نام "من".عیسی شناسایی خود را به یهودیان که بسیار همان "من". یهودیان را می دانستم که دقیقا آنچه که او مدعی بود و به او توهین آشکار چنین سنگ — است که او (درست!) ادعا می شود "من" که به موسی سخن گفت.

اشعيا 11:1-2 یک ساقه از بیخ و بن جسی آمده است؛ از ریشه های خود یک شاخه میوه خرس. روح خداوند بر او استراحت — روح از عقل و فهم و روح مشورت و قدرت روح معرفت و ترس خداوند.
ارمیا 23:5-6 "روز می آیند،" اعلام خداوند "هنگامی که من به دیوید شعبه عادلشاه خواهد کرد که سلطنت عاقلانه و انجام آنچه درست و راست در زمین است بالا می برد. در روز او یهودا ذخیره می شود و اسرائیل در ایمنی زندگی می کنند. این نام که است او خواهد شد به نام: عدالت پروردگار ما.
عیسی مسیح شعبه خداوند از خط دیوید است. ارمیا پیشگویی که نام این شاخه خواهد بود «خداوند ما عدالت» — عبری یهوه TSIDKENU. الهی نام یهوه (برخی از ترجمه آن Yahweh) عیسی مسیحشود.

اشعيا 40:3 صدای یکی تلفن: "در بیابان آماده راه را برای خداوند; راست در بیابان یک بزرگراه را برای خدای ما.
علامت گذاری بفرم 1:1-3 ابتدای انجیل دربارۀ عیسی مسیحپسر خدا است. آن است که در اشعیا نوشته شده است پیامبر: "من مسنجر من جلوتر از شما، که راه خود را آماده ارسال" — "صدای یک تماس در کویر، ' راه را برای خداوند آماده، مسیرهای راست مسیر را برای او." "
اشعيا صحبت می کند از مسنجر آماده سازی راه برای "خدا". علامت نبوت اشعیا که صحبت از جان باپتیست آماده شدن برای آینده از عیسی مسیح نشان می دهد! واقعا او است "خدا". آن است که جای تعجب کوچک است که توماس beholding پسر resurrected گریه می "پروردگارم و خدای من!" (یوحنا 20:28). از کلمات او رسول توماس درک الوهیت عیسی مسیح درست بود کاملا آشکار است.

عبرانيان 4-3:3 فقط به عنوان سازنده خانه افتخار بیشتر از خانه خود عیسی ارزش بزرگ افتخار از موسى یافت شده است. برای هر خانه کسی جز خدا سازنده است از همه چیز ساخته شده است.
در آیه 3 عیسی سازنده است. در آیه 4 خدا ساز همه است.

48:12 اشعیا-13, 17 "گوش دادن به من، ای یعقوب اسرائیل چه کسی من را به نام: من او; من اولین و آخرینهستم. دست خودم پایه زمین و دست راست من گسترش آسمانها گذاشته; وقتی که من آنها را احضار، همه آنها هم شوی... [17] این است آنچه خدا می گوید — نجات دهنده خود را، یک مقدس اسرائیل: "من پروردگار شماهستم..."
وحی 1:17-18 هنگامی که او را دیدم، من افتاد در پاهای خود را به عنوان اینکه مرده. سپس او دست راست خود را در من قرار داده و گفت: "نمی ترسم. من اولین و آخرین. زندگی من یکی; من مرده بود و اینک برای همیشه و همیشه زنده هستم! و من نگه کلید مرگ و هادس.
عیسی مسیح، resurrected، همیشه زندگی پسر خدا، تماس خود را "اولین و آخرین بار"، عنوان الهی نسبت به «خداوند خدا» در اشعیا.

تیتوس 1:3-4 و در فصل منصوب خود او به نور را از طریق موعظه واگذار شده به من توسط فرمان خدا نجات دهنده ماکلام او آورده است. به تیتوس پسرم درست در دین ما مشترک: گریس و صلح را از خدای پدر و عیسی مسیح نجات دهنده ما.
توجه داشته باشید: "خدا ناجی ما» (در مقابل 3) و " مسیح عیسی ما " (در مقابل 4). عیسی مسیح است خدا; عیسی مسیح نجات دهنده است.

به نظر می رسد توجه به ترتیب اینجا باشد. من نمی گفت که عیسی مسیح است پدر (او است نه). من ادعا دارم که عیسی مسیح خدا و است که پدر است خدا.به دنبال این خط فکری هر دورتر مستلزم بررسي آموزه تثلیث — حقیقت کلاسیک و معتبر از مسیحیت ارتدوکس، اما موضوع اين پژوهش است. در انجام این ماموریت من به تأیید یک الوهیت کامل عیسی مسیح, پسر خدا است. باز هم نیست که عیسی پدر (او است)، اما که عیسی به طور کامل خدا است میگویم ("واقعی انسان و خدای واقعی" به عنوان مسیحیان اولیه اعلام شده) و در نتیجه بینی و coeternal با خدا پدر.

مارک 2:5 و 7 زمانی که عیسی مسیح ایمان خود را دیدم, او به فلج، گفت: "پسر خود گناهان هستند ببخشند."... [7] "چرا می کند این بحث همکار خواهم که? او را blaspheming! که می تواند ببخش گناهان اما خدا? "
عیسی مسیح شخصی صاحب اختیار عفو گناهان، قدرت است که منحصر به فرد متعلق به خدا.

اشعيا 43:12b, 14-15 "شما شاهدان من هستند" نجات، اعلام خداوند "که من خدا هستم... [14] این است آنچه خدا می گوید — نجات دهنده خود را، مقدس یکی از اسرائیل: "خود را به خاطر من به بابل ارسال و به عنوان مهاجر بابلی همه ها، در کشتی که در آنها زمان غرور پایین آورد. من خداوند خالق خود را مقدس یکی اسرائیل در خود پادشاه هستم."
هوشع نبی 11:9b من خدا هستمو نه مرد — یک مقدس میان شما. من در خشم آمده است.
علامت گذاری بفرم 1:24 "چه با ما عیسی ناصری دارید؟ شما باید نابود کردن ما آمده است؟ من می دانم که شما — یک مقدس خدا! "
اعمال 3:14-15 می disowned مقدس و عادل یک و پرسید که قاتل به شما منتشر شد. شما نویسنده زندگی کرد اما خدا او را از مردگان مطرح شده. ما شاهد این هستیم.
"یک مقدس" , عنوان اغلب اعمال یهوه (یا Yahweh) خدا، به طور خاص اعمال در عهد جدید به عیسی مسیح.

تثنیه 10:17 خداوند خود خدا خدای خدایان و ارباب لرد، خدای بزرگ، توانا و عالی...
تيموتيوس 6:15 .. .which خدا بیاورد در زمان خود — خداحاکم خجسته و تنها پادشاه پادشاهان و ارباب لرد.
وحی 17:14 آنها را به جنگ علیه بره، اما غلبه بره خواهد شد بر آنها چون او پروردگار و لرد و پادشاه پادشاهان است — و با او پیروان خود را به نام، انتخاب و وفادار خواهد بود. "
عیسی مسیح "ارباب لرد" و "شاه شاهان" نامیده می شود — عنوان کاتب در جای دیگر در کتاب خدا.

45:22 اشعیا-23 نوبت به من می شود و نجات داد، همه شما به پایان می رسد از زمین؛ برای من خدا هستمو هیچ دیگر وجود دارد. خودم من سوگند را یاد، دهانم است uttered در همه صداقت یک کلمه که ابطال خواهد شد: قبل از من هر زانو تعظیم خواهد شد؛ من هر زبان سوگند خواهد شد.
فیلیپیان 2:10-11 که در نام عیسی مسیح باید تعظیم به هر زانودر آسمان و بر روی زمین و زیر زمین، و اعتراف به هر زبان که عیسی مسیح خداوند, جلال خدا پدر است.
برای او "قبل از من هر زانو تعظیم خواهد شد؛ گفت، تا در عمل زانو به رکوع و عیسی مسیحاعتراف ما خدا، پرستش من زبان هر قسم خواهد شد."

32:3 تثنیه-4 من نام خداوند اعلام خواهد شد. آه، عظمت ما خدا ستایش! او سنگ است، آثار او کامل و تمام راه های خود را فقط. خدا وفادار است که مرتکب هیچ اشتباهی ايستاده و فقط او است.
1 قرنتیان 10:1 4 برای من نمی خواهم شما را از واقعیت برادران که پدران ما همه زیر ابر و همه آنها را از طریق دریا گذشت... [4] و نوشید نوشیدنی های معنوی همان; برای آنها از سنگ های معنوی است که همراه آنها است، و آن سنگ مسیح بودنوشید.
"خدا... سنگ" , از آنها موسى نوشت: توسط رسول پل به عیسیگفته شده است. حقیقت مربوط به وضوح تقویت شده توسط پل بیانیه preexistence مسیح قبل از خود را تجسم دنیوی است.

جان 5:21 برای فقط به عنوان پدر برد مرده و می دهد آنها را زندگی، حتی پسر می دهد زندگی به چه کسی او است با خوشحالی به آن
عیسی پسر دارای همان قدرت دادن به زندگی که خدا پدر است. قدرت را به زندگی از مرگ منحصر به فرد حق الوهیت است.

جوئل 2:32 و هر کس که تماس بر نام خداوند ذخیره خواهد شد؛ برای کوه صهیون و در اورشليم وجود داشته باشد رستگاری، همانطور که خداوند گفته است، در میان بازماندگان آنها تماس ارباب
اعمال رسولان 4:10-12 پس این شما و همه مردم اسرائیل می دانم: آن را به نام عیسی مسیح ناصری، آنها شما را مصلوب ولی خدا مطرح شده از مرده، که این مرد می ایستد قبل از شما شفا است... [12] رستگاری است در بر داشت هیچ کس دیگر، برای نام هیچ دیگر زیر آسمان به مردان که ما باید ذخیره می شود."
جوئل exhorts ما بر نام الهی — خداوند (عبری = یهوه یا Yahweh)--برای نجات. پیتر به نقل از این آیه دقیق (اعمال رسولان 2:21) و به ما می گوید (اعمال رسولان 4:12) که رستگاری در بر داشت به نام عیسی مسیح. رسول پل کرد به همین ترتیب که "اعتراف هر زبان که عیسی مسیح خداوند است، به افتخار خدای پدر" (فیلیپیان 2:11)

لوقا 8:38-39 مردی که از آنها شیاطین التماس برای رفتن با او رفته بود اما عیسی فرستاده او دور، گفت: "بازگشت به خانه و چقدر خدا انجام می شود را برای شما بگویم. بنابراین انسان چقدر عیسی انجام داده بود برای او دور و گفت همه شهر رفت."
عیسی وزارت خود را به مرد که قبلا دیو صاحب شناسایی شده به عنوان "خدا [او] چه [بود]".

عبرانیان 7:1, 3 این Melchizedek پادشاه سالم و کشیش از خدا بالا ترین بود. او ابراهیم بازگشت از شکست پادشاهان و پر برکت او را ملاقات... [3] بدون پدر یا مادر بدون تبارشناسی بدون ابتدای روز یا پایان زندگی مانند پسر خدا او باقی می ماند یک کشیش برای همیشه لطفا برای.
Melchizedek آورد، از روی که ابراهیم در پیدایش 14 ظاهر "Christophany" ظاهر می شود تا به نمایندگی مسیح است. نویسنده به عبرانیان در فصل هفت این انجمن همان را می سازد. و این قابل توجه است که «مثل پسر خدا،"که نویسنده است که او "بدون ابتدای روز یا پایان زندگی." اعلام این دیگر اعلامیه قدرتمند preexistence ابدی عیسی مسیح است — صفت فقط قابل اعمال به طور کامل الهی بودن. هیچ کدام کوتاه رژیم می تواند ادعا ابدی وجود گذشته و آینده.

اول یوحنا 5:20 ما نیز دانیم که پسر خدا آمده است و به طوری که ما ممکن است می دانم او درست است که ما درک داده است. و ما به او درست است — حتی در خود را پسر عیسی مسیح. او خدا درست است و زندگی ابدی است.
...عیسی مسیح. او خدای واقعی است." به عنوان تردید اعلام الوهیت عیسی مسیح به عنوان یک مورد نظر می تواند!

تیتوس 2:13 .. .while منتظر ما برای امید خجسته — ظاهر با شکوه از خدای بزرگ ما و نجات دهنده عیسی مسیح.
عیسی مسیح به عنوان به رسمیت شناخته شده رسول پل "خدای بزرگ ما و نجات دهنده"! این است ادعای صریح الوهیت مسیح.

دوم پطرس 1:1 سیمون پیتر بنده و رسول عیسی مسیح, برای کسانی که از طریق عدالت خدا ما و نجات دهنده عیسی مسیح ایمان به عنوان با ارزش مال ما را دریافت کرده اند:
رسول پیتر, هم, همراه دنیوی و شاگرد پسر خدا به طور کامل درک هویت "ما خدا و نجات دهنده عیسی مسیح".

روميان 9:5 خودمانی بالا و از آنها است ترسیم نسب انسان مسیح است که خدا بیش از همه برای همیشه ستایش! آمین.
"مسیح که خدا بیش از همه " !

من نماز صادقانه است که خوانندگان اين مطالعه تشویق بزرگ در ایمان خود را پسر خدا، و همچنین به عنوان فولر درک و قدردانی برای هویت عیسی مسیح نجات دهنده ما را به عنوان خدای بینی و coeternal با خدا پدر دید.
ممکن است ایمان خود را در او حفظ و برکت شما ".. .while منتظر ما برای امید خجسته — ظاهر با شکوه از خدای بزرگ ما و نجات دهنده عیسی مسیح" (تیتوس 2:13).
دو پیام روشنگر در مرتبط با دکترین تثلیث ممکن است در مشاهده شده Demystified ترینیتی و مقدس ترینیتی در عمل .








No comments:

Post a Comment