GOD'S WORD IS TRUE

GOD'S WORD IS TRUE

Thursday, February 13, 2014

HEBREW: מהו האיסלם? מה זה הקוראן

מהו האיסלם? מה זה הקוראן

דתות שונות יש אמונות שונות. המוסלמים שיש האמונות שלהם באיסלאם אשר הם רבים. רוב הנוצרים, כולל אני עצמי לא מבין ההוראה האסלאמית, כדי לשתף ביעילות את האמונה שלנו איתם אנחנו צריכים מעט עזרה.
להלן כמה עובדות על האסלאם:
1) "יש אלוהים רק אלוהים, ומוחמד הוא הנביא (או מסנג'ר) של אללה" קובע שהאדהענק, או "וידוי" אשר נאמן מוסלמים ברחבי העולם להצהיר כל יום. "
2) שם היא אין החטא הקדמון. בני אדם לא ומשפיעים עליהם כלפי החטא, אבל הם חוטאים.
3) ישוע לא היה בנו של האלוהים. הוא נערץ כמו מדריך רוחני-
4) הישועה היא על ידי רצונו של אלוהים דרך ציות האדם חוקי האל.
5) הקוראן הוא המילה מושלם של אללה. "
[הממלכה כתות מאת: וולטר מרטין, 1965 זכויות יוצרים, 1977, 1985, 1997 & 2003, בהוצאת בית עניה מפרסמים, 434-455-עמודים]

ההשתקפות שלי
כנוצרי אני לחלוק את אמונתי עם המוסלמים מי עומד. אלוהים אדירים. אלוהים אכפת מאנשים בנפרד. האהבה של האלוהים הוא אלוהי וזה נעדר מן האסלאם. . זה מאיפה שלווה ואושר שלנו מגיע, בידיעה שאני יכולה באופן אישי לפני אלוהים. תגיד לו שכל הצרות שלי ואז להשאיר את העול שלי שם. עם אלוהים המוסלמי לא ניתן לעשות זאת.

אלוהים של המוסלמי הוא אלוהים קשים, הדהרמאקאיה, כועס. הוא גם מרוחק ולא נגישה אם חטאת אך אלוהים רוצה לבוא לפניו, בתשובה של החטאים שלי אז אני יכול לקבל מחילה. המוסלמים מאמינים כאשר אדם חטאו היה אותו לפני אלוהים אבל הוא לא היה. הכל השתנה באותו היום. החטא חדר לעולם בגלל אי ציות של אדם.

אני רוצה לחלוק עם חברים המוסלמים שלי זה כל חטאנו, (רומיים 3:23). הם לא מאמינים לזה. הם מאמינים שאין שום חטא עד שמבצעים את המעשה. הם מאמינים "אף ילד לא נולד למעט במצב של טוהר הטבעי (fitra).

המוסלמים לא מחשיב את ישו בן האלוהים, אבל בתור אחד הנביאים האלוהי והוא לבד עם הנביאים נשלחו רק עבור תקופת הזמן שלהם. הם הכינו את האנשים לקבל מוחמד כמו הנביא האחרון... לא זה נשמע מוכר. יוחנן המטביל פינה את הדרך עבור ישו אבל עדיין הם החליפו אותו מסביב, ישוע המוצהרת התכוננה הדרך מוחמד. . וואו!!! בלבול/הטעיה

המוסלמים יש אמונות שונות בגאולה. הם מאמינים בעוצמתם משלהם, הם יכולים לשחרר את עצמם מכבלי החטא ובחרו ללכת בדרך הנכונה, אללה. עם זה מצב נפשי יש צורך כפרה על חטא, אבל אנחנו כמו הנוצרים יודעים שיש לנו כל החטאים, שישוע לקח את המקום שלנו על הצלב אז אנחנו צריכים ללכת לפניו, אז הוא יכול ללכת האב בשמנו על מחילת החטאים.

האמונה המוסלמים היא כי אם יצייתו אללה הוא אולי יסלח להם. אבל הם גם מאמינים כי אללה יכול להוביל אותם בדרך הנכונה או להטעות אותם. הוא יכול להראות להם רחמים או הוא יכול להיות אכזרי אליהם. אללה תשובות ל אף אחד והוא יסלח או מגנה את מי הוא רוצה. אני לא מבין אותי. בחיי איך יכולים/רוצים לשרת את אלוהים כזה.

המוסלמים מרגיש כי מעשים טובים שלהם מספיקים לישועה כמו מתן צדקה אבל האמונה הנוצרית צריך אמונה יחד עם עבודות כדי להשביע את רצון האלוהים, (אמונה ללא יצירות מת).

המוסלמים מאמינים כי הקוראן הוא המילה מושלם של אללה. הם מאמינים כי התנ ך היה שלא כהלכה אך התנ ך היה כאן קודם, ואז הגיע הקוראן. מי באמת שינה דברים מסביב?כאשר חושבים על הדת האיסלמית בלבול המילים, להשתלט על העולם, הטעיה בין כמה מגיע בראש. מצד אחד אללה שטוב להם, הדבר הבא שאתה יודע שהוא מעניש אותם. אלוהים הוא לא כזה. . הוא לא wishy חכה. זה גם לא כן או לא, בין לבין. האסלאם הוא גדל ברחבי העולם, הם לרמות אנשים, אנשים לא שמים לב.

תחשוב על היומון להתפלל המוסלמים להתפלל חמש פעמים ביום. בשם אללה, הכי גבוה. הם באמת יודעים מה הם אומרים?

"בכל אחד חמש התפלות טקס ביום, הם מתפללים על פתיחת סורה הקוראן המסתיימת בשני הפסוקים, ' להנחות אותנו אל הדרך הישרה, הנתיב של מי יש העדיף עם הדרכה, לא [path] של אלה אשר כנגדו יש זעם, ולא של אלה שאינם מדרך הישר.'" [סורה 1:6-7]

בפרשנותם של החרוז האחרון, חכמי הדת המוסלמים הם הסכמה פה אחד את "אלה נגד מי שם הוא זעם" הם היהודים, אשר נשאו את זעמו של אללה, כי למרות שקיבל לכאורה הכתוב, את ההתגלות של הנביא בא, מי זה החותם של כל הנביאים, כלומר מוחמד, נאמר בקוראן הם הסתירו. הזה לכן התגלות בצדק לחרוג אלוהיות הנצחי של אללה. בעוד "אלה שאינם מדרך הישר' הם שזוהו הן היותו הנוצרים, מי יש מקללת על-ידי הוספת"שותפים לאללה"."
[אל יהוד: הטינה האסלאמית נצח & היהודים, מאת: אליאס אל-מקדסי & סם שלמה, זכויות יוצרים 2010 על ידי סאם שלמה, עמודים 2-3]

ההשתקפות שלי היא כי התרמית הוא ראה בתפילה זו על ידי מעטים. תחשוב על כל השנים שתפילה זו הוא התפלל חמש פעמים ביום. המוסלמים מבינה במה שהם באמת אומרים? מעניין. אני חושב שהם נמצאים רק אמירת המילים. הטינה ביניהם הוא ראיתי/שמעתי ב

המילים שלהם אבל זה לא ממש שלהם מדובר אללה. אללה הוא כועס כי לדבריו הפכו היהודים מן השורשים המוסלמי שלהם. הם גנבו את האדמה, הם להיהרס אבל זה בעיה נוספת.

"הדמיון
·         שניהם הם אחד
·         שניהם יוצרי נשגב של היקום
·         שניהם ריבונית
·         שניהם כל יכול
·         שניהם לדבר האנושות באמצעות שליחים או הנביאים, דרך מלאכים, וכן באמצעות המילה הכתובה.
·         שנינו יודעים פרטים אינטימיים המחשבות והמעשים של גברים
·         שניהם ישפוט את הרשעים

ההבדלים
·         האל של הקוראן הוא אחדות יחיד; אבל אלוהי התנ ך הוא אחדות למתחם אשר ביסודה אחת ושלושה פנים מול פנים (מתיו 28: 19; ג'ון 10:30; מעשי השליחים 5:34)
·         האל של הקוראן הוא לא אבא, הוא כולל שהוליד בנים (Surahs 19:88-92; 112:3); אבל אלוהי התנ ך הוא tri-אחדות אשר היה קיים לנצח כמו האב, הבן ורוח הקודש (מתיו 28: 19; לוק 3:21; ג'ון 5:18).
·         דרך הקוראן, אלוהים פרץ היסטוריה באמצעות מילה כתובה, אבל, באמצעות ישוע המשיח, אלוהים פרץ היסטוריה באמצעות המילה מי הוא אדם (בשורת יוחנן 1:1, 14; אל הקולוסים 1:15-20; העברים 1:2-3; הראשונה ליוחנן 1:1-3; 4:9-10).
·         האל של הקוראן ' אוהבת לא את prodigals " (Surahs 6:142; 7:31, עלי; לעלי יש "בטלנים"); . אבל ישו מספר את סיפורו של אב, מטאפורה אלוהים האב אשר כמהה שובו של הבן האובד שלו (לוק 24-15:11).
·         "אללה אוהב לא כאלה רע' (סורה 5:49, עלי; גם לראות Surahs 4:168-169; 7:179; 9:2 40:10) אך האלוהים של התנ ך לא ' לקחת שום תענוג במוות של הרשעים (יחזקאל 18:23) הוא ' לא רוצה שאף למות, אבל כולם לבוא עם תשובה." (2 פיטר 3:9).
·         התקן עבור פסק דין עבור האל של הקוראן הוא מעשינו הטובים חייבים להכריע שלנו מעשים רעים (סורה 7:8-9; 21:47); אבל הסטנדרט של האלוהים של התנ ך הוא לא פחות מאשר לשלמות המלאה כפי שהיא נמדדת על ידי הדמות הקדושה של אלוהים (מתיו 5:48; הרומאים 3:230.
·         האל של הקוראן סיפק שליח, מוחמד, אשר הזהיר הדין הממשמש ובא של אללה (Surahs 2:119 5:19; 7:184, 188; 15:89-90) , אשר הצהיר כי 'לא נושאת עימה נטל יכול לשאת את הנטל של אחר' (Surahs 17:15; 35:18, עלי); אבל אלוהי התנ ך סיפק מושיע חפי חטא, ישוע, מי לקח את חטאינו על עצמו, נשא את זעמו של אלוהים במקומנו (מתיו 20:28; 26:28; לוק 22:37; יוחנן 3:16; 10-9-11; הקורינתיים 5:21, הגלטיים 3:13; התסלוניקים 5:9-10)."
[קומפקטי מדריך דתות העולם, מאת: דין ג אלוורסון, גנרל עורך, זכויות יוצרים 1996 הסטודנטים הבינלאומי inc עמודים 110-11]

ההשתקפות שלי
לפני ג'יימס סיפר לי לפני כמה זמן, נהגתי לחשוב אלוהי הקוראן היה זהה אלוהי התנ ך, אבל הספר הזה פקח את עיניי הדומה והשונה.

וביטול
"לומר. שזו זכותו הקוראן וביטול, הכוללת את החורבן של חוק לשעבר על ידי חוק חדש (סורה 16:101)הוא מוסלמי. מה שזה אומר כי אללה אינו מאוגד התגלותו. אם הוא רוצה, הוא חופשי להביא את גילוי חדש שסותר התגלות לשעבר. אם יהיה צורך, אללה הוא חינם מבטלת קודמות גילויים ולהביא על אלה חדשה ושונה לגמרי. "
[10 דברים שעליך לדעת על האיסלאם, מאת: רון רודוס, זכויות יוצרים 2007, עמוד 26]

ההשתקפות שלי
וביטול מראה לי. אני שמח שאני משרת אלוהים מי כאשר הוא יסלח לי על חטאיי אני להתחיל עם לוח חדש. לא לשנות את דעתו והוא אומר לי רגע החטאים שלי. אתה כבר לא נסלח. מישהו יעשה את זה לגן עדן? . תארו לעצמכם




No comments:

Post a Comment