GOD'S WORD IS TRUE

GOD'S WORD IS TRUE

Friday, February 14, 2014

PERSIAN: مراجع چند در مورد عیسی مسیح در قرآن چیست؟

 مراجع چند در مورد عیسی مسیح در قرآن چیست؟
 عیسی در قرآن
مشاهده اسلامی عیسی بین دو افراط نهفته است. یهودیان که عیسی مسیح به عنوان پیامبر خدا را رد کرد، او را به نام شبه. مسیحیان، از سوی دیگر او به پسر خدا و پرستش او مانند گرفته شده. اسلام عیسی یکی از پیامبران بزرگ خدا می داند و او را تا آنجا که ابراهیم (آبراهام) موسی و محمد احترام می گذارد. (درود) بر آنها این انطباق با دیدگاه اسلامی یگانگی خدا وحدت هدایت الهی و نقش مکمل ماموریت بعدی فرستادگان خدا است.

ذات اسلام - مایل تسلیم به اراده خدا - آدم که به فرزندان خود گذشت نشان داد. همه زیر وحی به نوح، ابراهیم، موسی، عیسی مسیح، و در نهایت محمد (صلح شود بر آنها) انطباق با این پیام با برخی از پیچیدگی تعریف وحی بین انسان و خدا، انسان و انسان, انسان و دستورالعمل بود. بنابراین، هر گونه تضاد میان ادیان قدس است مشاهده اسلام به عنوان یک عنصر انسان به این ادیان معرفی. موقعیت عیسی در سه ادیان بزرگ - یهودیت، مسیحیت و اسلام - استثنا باید.

اگر چه قرآن دقیق-داستان زندگی عیسی مسیح وجود ندارد، این برجسته جنبه های مهمی از تولد او، ماموریت خود عروج او به بهشت و عبور قضاوت بر باورهای مسیحی مربوط به او. حساب قرآنی از عیسی مسیح شروع می شود با مفهوم مادر او مری, مادر, همسر عمران، قول فرزند او را به خدمت خدا در معبد اختصاص. وقتی مری یک زن شد، روح القدس (جبرئیل) او را به عنوان مرد آوردن او خبری از فرزند ظاهر. ما خوانده شده گفت و گو زیر در قرآن بین مری و فرشته:

"هنگامی که فرشته گفت:" مری، خدا شما می دهد یک کلمه مژده از او که نامش مسیح عیسی پسر مریم است -، افتخار بالا او می باید در این دنیا و آینده، مستقر نزدیک به خدا. او به مردان در گهواره سخن گوید و سن و عادل او باید گفت: "خداوند" مریم "چگونه من یک پسر از دیدن هیچ فانی است با من تماس نگرفته باید?"با این حال، او گفت: "ایجاد خدا آنچه او خواهد شد".

وقتی که او چیزی به او می گویند اما به آن احکام، "باشد" و آن است. (آل عمران 3:45-47)

در فصل (قرآنند) تحت عنوان "مريم"، قرآن ما چگونه ماری تولد داد به پسرش، و هنگامی که او کودک خانه آورده چگونه عیسی مسیح او متهم می گوید:

«سپس او فرزند برای او قوم حمل او آورده و گفتند: "مریم, شما مطمئنا چیز هیولا متعهد است. خواهر هارون پدر شما مردی ستمکار و نه مادر شما یک زن را ناپاک نیست. مری به فرزند اشاره کرد; اما آنها گفت: "کج بیل زدن ما باید به صحبت می کنند به کسانی که هنوز در گهواره کودک کوچک. و او گفت: "حقیقت، من بنده خدا هستم، خدا به من داده کتاب و مرا پیامبر مبارک او من ساخته شده، در هر کجا / ممکن است;
و او است من نگرفته به نماز و دادن صدقه تا زمانی که من زندگی می کنند و به همین ترتیب برای گرامی داشتن مادر من. او مرا متکبر و ستمکار ساخته نشده است. درود بر من، روز متولد شد و روز من می میرند و روز من در مطرح شده تا زندگی می کنند. "مريم 19:29-33)
در همان فصل، پس از نقل قول فوق اطمینان خدا محمد (ص) و هر چند مسیحیان آن را قبول ممکن است از طریق او جهان کل است که آنچه در بالا گفته است حقیقت درباره عیسی مسیح (ع)، است. عیسی مسیح پسر خدا نيست: او بدیهی است که به اندازه کافی، پسر مریم بود. ادامه آیات: "این است عیسی پسر مریم، در کلام حقیقت, مربوط به آن ترديد مى شوند. برای خدا را نزد او نیست. شکوه باشد، به او می گوید او مهره به آن '، و آن است. (مريم 19:34-35)

بعد از این بیانیه قوی مورد ماهیت عیسی، خدا به کارگردانی محمد (ص) به مسیحیان به پرستش یک خدا: "همانا خدا خدای من است و خدا خود پس مطمئنا خدمت او. این است راه راست". (مريم 19:36)

رد ايده خدا داشتن یک پسر بعد در همان فصل با کلمات حتی قوی تر restated است: "و آنها می گویند، همه مهربان گرفته شده نزد خود را پسر. شما در واقع پیشرفته چیزی زشت است. اگر آسمان مورد انفجار زمین را بشكافند و آن کوه به سقوط در تباهی مطلق که به آنها همه مهربان پسر منسوب به اند; و نه همه-رحمان را رفتار. هیچ کدام وجود دارد در آسمانها و زمين را اما به همه-رحمان به بنده می آید"(مريم 19:88-93)

قرآن این واقعیت است که عیسی مسیح بدون پدر انساني بود، اما این نه او را پسر خدا یا خدا خودش را به رسمیت می شناسد. با اين ملاک آدم بیشتر برخوردار می شود پسر خدا پس از تساوی قرآن توجه به ایجاد معجزه آسا در آيات زير زیرا او نه پدر و نه مادر بیشتر برخوردار شده اند; "واقعا مثل عيسى در نزد خدا مثل آدم؛ است آفریده او از گرد و غبار و سپس او گفت بر او 'باشد' و او بود. (آل عمران 3:59)

قرآن مفهوم ترینیتی خدا پدر، خدا پسر، خدا روح القدس - به شدت آن را رد مفهوم عیسی مسیح به عنوان پسر خدا را تکذیب می کند. این است زیرا خداوند یکی است. سه نمی تواند یکی باشد. آدرس قرآن مسیحیان در آيات زير از Surrah تحت عنوان "یک نساء" (زنان)

مردم از کتاب، نه فراتر از مرزهای در دین خود و nought به خدا اما حقیقت را می گویند. مسیح عیسی پسر مريم فقط پيامبر خدا و کلام او بود (تحقق خود کلمه (تحقق خود فرماندهی، از طریق کلمه "است"، برای ایجاد عیسی مسیح) که او را به مریم و روح نشات گرفته از او متعهد (زندگی با خدا داده بود). بنابراین اعتقاد به خدا و رسولان او و نه 'سه' می گویند. خودداری کنند، بهتر است برای شما. خدا فقط یک خدا است. شکوه می شود به او-که او باید یک پسر! متعلق به او که در آسمانها و زمین است. خدا کافی است برای یک نگهبان.

مسیح disdain شده به بنده خدا, نه فرشتگان که او خواهد شد. هر كس به خدمت او برخورداری و افتخار از پیاده روی، او خواهد شد راستى آنها را به او همه آنها را جمع اوری.

برای مؤمنان که اعمال عدالت، ما آنها را پاداش خود را بطور کامل پرداخت خواهد شد و آنها او را بیشتر از فضل او بدهید. برای disdain و پیاده روی افتخار، سپس او با مجازات شدید مجازات خواهد شد و آنها نیست باید برای آنها، به غیر از خدا، دوست و ياورى پیدا. (یک Nissa 4:171-173)

انکار الوهیت عیسی (و. برای این موضوع از الوهیت مریم) در قرآن در قالب گفتگو در قضاوت از روز بین عیسی متعال ارائه شده است. قبل از خدا و فرستادگان را بپرسید چگونه آنها توسط خود مردم دریافت کرده بودند و چه گفتند به آنها تمام رسولان و ملت خود را جمع آوری خواهد شد. عیسی در میان کسانی که پرسش و بازخواست خواهد شد است:

"و هنگامی که خداوند گفت: ' O عیسی پسر مریم، آیا شما می گویند نزد مردان"را من و مادرم به عنوان خدایان غیر از خدا"؟ او گفت: "به شما افتخار می شود! این معدن به چه حق می گویند من نیست. اگر در واقع آن گفتم شما، دانستن آنچه در قلب من است هر چند که من نمی دانم شما دانش شناخته شده است; شما می دانید چیزهای نهان. من فقط به آنها شما چه دستورات من آیا گفت: "خدمت خدا, خدای من و خدا خود." (آل و گندم 5-116)

با توجه به اینکه قرآن رد تثلیث و کشتی پسر عیسی چه، قرآن، رسالت واقعی عیسی مسیح بود? پاسخ این است که عیسی یک لینک در زنجیره ای طولانی از پیامبران و فرستادگان هر زمان که آنها در مورد نیاز به راهنمایی یا انحراف از تعالیم او را موسی و دیگر فرستادگان خدا به ملل و جوامع مختلف فرستاده بود. او پيامبران از خدا به عنوان او به طور معجزه آسایی توسط معجزات متعدد به اثبات است که پشتیبانی بود. با این حال، اکثر یهودیان وزارت او را رد کرد.

در آیه دیگری از قرآن, عیسی مسیح تایید اعتبار تورات را به موسى وحى كرديم بود و همچنین او مژده رسان نهایی که دنبال او منتقل: «و هنگامی که عیسی پسر مریم گفت: "فرزندان اسرائيل من واقع مسنجر شما تایید تورات را که قبل از من و دادن های خوب رو از مسنجر است که باید به یکی ستوده."(به عنوان صف 61:6)

توجه داشته باشید که "یکی ستایش" ترجمه "احمد" - نام حضرت محمد است. مطالعه دقیق از عهد جدید را نشان می دهد که عیسی مسیح به همان پیامبر در جان 14:16-17 اشاره دارد: «و من به شما مشاور دیگر (حضرت محمد) بدهد. با شما برای همیشه، حتی روح حقیقت باشد. "

توضیح معمول این پیشگویی است که مشاور مراجعه کننده به روح القدس، اما این توضیح با آیه قبلی در جان حذف شده است: "با این وجود خود را به شما حقیقت: اگر من هنوز به دور، برای مشاور خواهد آمد به شما آن را به نفع خود که من دور است."

ویژگی های این مشاور به عنوان می توان از نبوت, مشتق شده است که او برای همیشه باقی بماند با مؤمنان، او را جلال عیسی مسیح است؛ و او صحبت می کنند که او را از خدا را می شنود. همه چهار ویژگی حضرت محمد اعمال می شود. او شش قرن بعد از عیسی مسیح آمد. او شش قرن بعد از عیسی مسیح آمد. او آمد با پیام جهانی و ابدی تحقق نبوت که مشاور برای همیشه با وفادار بماند. او عیسی مسیح به عنوان پیامبر بزرگ بود. ویژگی های قرآن به معجزات عیسی در انجیل قدیمی و همينطور همچنین آیات خاص در قرآن نشان می دهد چگونه حضرت محمد توسط یهودیان و مسیحیان از تعصب و سوء تفاهم, نه رد است که دقت مطالعه کتاب مقدس ذکر نشده.

این واقعیت تلخ تاریخ که بسیاری از "راه راست" به مردم که عیسی مسیح نامیده می شدند زیر است. او تنها توسط چند شاگردان الهام گرفته شده توسط خدا به حمایت از او دنبال شد. رسم غیر مؤمنان - که آنها علیه محمد شش قرن بعد - به کشتن عیسی مسیح. اما همانطور که قرآن به ما می گوید خدا برای او و پیروان او طرح بهتر بود:

"و هنگامی که عیسی مسیح دلهاي درک, او گفت:" چه کسی می خواهد من یاران در علت خدا? رسولان گفت: ' ما یاران خدایان هستند. ما به خدا اعتقاد دارند; پس ما تسلیم خدا، ما معتقدیم که شما فرو فرستاده ايم و ما به دنبال پيامبر گواهى. ما بنابراین بیشتر با کسانی که گواهى. ' آنها ابداع و ابداع خدا و ابداع خدا و خدا بهترین divisors است. هنگامی که خدا گفت: "عیسی مسیح، من شما را به من و شما به من جمع آوری خواهد شد و من به شما (از اکاذیب) از کسانی که معتقدند که پاک کردن. من پیروان خود را بالاتر از كافران تا روز قيامت را."(آل عمران 3:52-55)

به عنوان آيات فوق نشان می دهد، عیسی گرفته و مطرح شده به بهشت. او مصلوب شد. آن قطعا طرح دشمنان عیسی او را به مرگ بر روی صلیب قرار داده بود اما خدا او را نجات داد و فرد دیگری به صلیب کشیده شد:

"و دلهاي و خود را در برابر مریم اتهام نادرست قبر او و برای خود گفت:" ما کشته شدن مسیح، عیسی مسیح پسر مریم، مسیح خدا "... هنوز آنها او را ذبح کرد تنها شباهت آن به آنها نشان داده بود نه او را مصلوب. کسانی که در واريانس مربوط به او هستند همواره در شک زیر حدس; و آنها او را از یقین... توضیح بده هیچ واقع; خدا او را تا او مطرح شده; خداوند متعال همه عاقلانه است. هنوز وجود دارد یکی از مردم کتاب بلکه راستى او معتقدند قبل از مرگ او و روز قيامت از او] بر آنان شاهد خواهد بود. " (یک Nissa 4:156-159)

قرآن را توضیح که فرد به جای عیسی مصلوب نه استادانه بر روی دوم آمدن عیسی مسیح بود. با این حال، explanators قرآن همیشه تفسیر آیه گذشته نقل قول بالا به معنی پیش که عیسی او را باور کند. درک این حمایت ممکن معتبر احادیث (حدیث) از حضرت محمد است صلح و برکت خدا او و بر همه رسولان او.










No comments:

Post a Comment