GOD'S WORD IS TRUE

GOD'S WORD IS TRUE

Friday, February 14, 2014

HEBREW: מהי תשובה טובה לדבר על האלוהות של ישו?

 מהי תשובה טובה לדבר על האלוהות של ישו?

האלוהות של ישו

האלוהות של ישו-מבוא
ישוע אמר, "אני האב הם אחד." הוא התכוון אחד מטרה או ישו פשוטו כמשמעו טוען להיות אלוהים. ? ומה אם הוא, האם יש סיבות לגיטימיות לקבל טענה זו האלוהות של ישו-ראיות

בברית החדשה רשומות של ישוע המשיח טוען ישיר לאלוהות. ביוחנן 8:58, תביעות הוא להיות יהוה, אותו אחד שדיבר אל משה-הסנה הבוער. היהודים בהחלט הבינו את זה כמו תביעה לאלוהות כי הם מיד תפס אבנים ולא ניסו לסקול אותו על חילול הקודש. במארק 14:61, ישוע מתיימרת להיות המשיח, מבטא את שמם של אלוהות. האלוהות של ישו-עוד ראיות ישנן דוגמאות רבות אחרות זה יכול להיות מצוטטים כולל תביעות עקיף לאלוהות. לדוגמה, הוא מקבל פולחן (מאט 4:10; 28:17), אשר הוא פעולה שמורות עבור אלוהים לבדו. הוא סולח לחטא (סימן 2:1-12), אחרת. זכותו של אלוהים בלבד. הוא פועל בניסים, מתיימרת להיות שווה עם יהוה (ג'ון 5:17-18), ונצלב הוא בסופו של דבר עבור המטען של חילול השם. ישוע טען שהוא לא אחר מאשר אלוהים — בבשר אדם. אין בעולם הדתי מנהיג אחר טען אי פעם להיות אלוהים. אבל יש סיבות טובות לקבל טענות אלה? האלוהות של ישו-מסקנה

ובכן, ישוע היה תעודה די טוב כדי לגבות את טענותיו. בראש ובראשונה, ישוע ממלא עשרות נבואות משיחיות מאוד ספציפיים אשר נכתבו מאות שנים לפני לידתו. ואז, כמובן, ישו יש לו השפעה מדהימה על ההיסטוריה האנושית. אף אחד לא השפיע את העולם לטוב כאילו יש לו. ואולי המשמעותי ביותר של כל, הרשומות בברית החדשה מצוין פרט לתחייתו של ישוע מן המתים. השליחים היו אפילו מוכנים למות למען זו טוענים, כי ישו הופיע אליהם שוב ושוב מעל 40 יום – מבלי להזכיר את הקבר הריק מעל 500 אנשים שראו את המשיח המוקם לתחייה (1 פינת 15:6). וזכור, הרשויות רומיים ויהודיים אינם מסוגלים להפריך את תחיית המתים. השליחים טען כי יש לראות, שמע, נגע ישוע שקם לתחייה. הוא אפילו אכל איתם. בברית החדשה רשומות מעל 12 הופעות שונות. כאשר נחשב עם ראש פתוח, העדויות על תחיית המתים הוא אכן משכנעת. ישוע המשיח לא התיימרו להיות אלוהים, ויש סיבות טובות לקבל את טענתו. על התביעות של ישו לאלוהות, זה המבט CRI. . אני האנק Hanegraaff...

האלוהות של ישו
מחקר המקרא של האלוהות של ישו
על ידי הכומר ג'ים פיני, Ph.d...

"מאמינים שישוע, אתה.." (מעשי השליחים 16:31).
"על ידי שמו של ישו המשיח ... הישועה נמצא אף אחד אחר, כי אין שם אחר תחת השמים הניתן לבני אדם, שבו עלינו להיוושע "(מעשי השליחים 4:10, 12).

שלנו מאוד הישועה מקושר בהתפצלותה אמונה בישוע המשיח. כך הוא הופך להיות נושא בעל חשיבות רבה כדי לקבוע מבחינה מקראית בדיוק מי ישוע המשיח הוא. הוא האלוהות של ישו? אלוהים בכבודו ובעצמו? או שהוא רק בן אדם?

כוונתי במחקר זה הוא לא במיוחד לכתובת תורת ההיסטורי השילוש הקדוש (שאליו אני מלא מנוי). במקום זאת, מטרתי היא להתמקד על ישוע המשיח, כדי להדגים מהתנ ך מלא שלו האלוהות — כלומר, כדי להוכיח את אלוהותו של ישו, שהוא מלא אלוהים, coequal ו- coeternal עם אלוהים האב, אלוהים רוח הקודש. כמו הבדלי העתיק כראוי למדינה, ישוע הוא האלוהים האמיתי, גבר אמיתי.

ג'ון 5:17-18 ישוע אמר להם "אבא שלי הוא תמיד בעבודה שלו עד עצם היום הזה,, גם אני עובד." מסיבה זו היהודים ניסו כל קשה להרוג אותו; לא רק שהוא מפר את השבת, אלא הוא אפילו קרא אלוהים את אביו, הופך את עצמו שווה עם אלוהים.

ג'ון 10:30-33 "אני האב הם אחד." שוב היהודים הרימה אבנים אסקול אותו, אך ישוע אמר להם, "אני מראה לך ניסים נהדר רבים מן האב. עבור מי מאלה לך לסקול אותי?" "אנחנו נמצאים לא סקילה לך עבור כל אלה," השיב היהודים, "אבל על חילול הקודש, כי אתה, אדם רגיל, לטעון שהוא אלוהים."

אל הפיליפיים 6-2:5 הגישה שלך צריך להיות זהה לזה של ישוע המשיח: מי, השתלבות בטבע מאוד אלוהים, לקחו בחשבון שוויון עם אלוהים מה ניתן לתפיסה .

ישוע לא היסס לדרוש שוויון עם אלוהים האב. המילה היוונית פחות או יותר שווה בראשונה ליוחנן 5:18 הוא isos, כמו משולש שווה-שוקיים, או שוויון-צדדית,. ישוע היה והינו "בטבע מאוד אלוהים," , ולכן היה לא מקלל בטענה להיות אלוהים. היהודים disbelieving כראוי שמע ישוע ארוויח כלפי האלוהות המלאה, למרות שהם דחו את טענתו. ? האם אלוהים השליח שאול בבירור יזוהו ישו "מטבעו אלוהים".

42:8 ישעיהו אני ה'; זה השם שלי! אני לא אתן את תהילתי אחר.
ישעיהו 48:11 c לא תניב את תהילתי אחר.
יוחנן 17:5 [ישוע התפלל], עכשיו אבא, להאדיר אותי בנוכחותך עם התהילה. הייתי איתך לפני העולם החל .

ב ישעיהו, אלוהים אמר כי הוא לא תמסור את התהילה שלו למשנהו. עדיין ישו, ג'ון 17, מצפה לקבל שוב את תהילה אלוהית שהוא משותף עם האב לפני בריאת העולם. אם ישוע לא היה אלוהים, זו תהיה סתירה.

מיכה 5:2, המלך ג'יימס אבל אתה, Ephratah בית לחם, כי תהיה קטנה בין אלפי יהודה, אך לך הוא יבוא אליי שעומד להיות השליט בישראל; של מי מהעוברים ושבים הלאה מהרגע הישנה, מן הנצח.
לעומת 2b, הסטנדרט האמריקאי החדש למקרא שלו נדושות ושוב הם לפני זמן רב, מן הימים של הנצח .
. אלוהים, לידתו הארציים נחזה כאן, אמור להיות "מן הישן, מן נצחי," או "מן הימים הנצח." . הוא לא יצור שנוצר. במקום זאת, יש לו שקיים מימי לנצח.

התגלות 1:8, 17-18 "אני האלפא והאומגה", אומר שהאל, "מי, מי היה ומי לבוא, הקב ה."... [17] כשראיתי אותו, נפלתי לרגליו כאילו מתה. ואז הוא הניח את ידו הימנית על אותי ואמר: "אל תפחדו. אני הראשונה והאחרונה. . אני חי אחד; היה מת, והבט אני חי לנצח נצחים! ואני מחזיק המפתחות של מוות והאדס.
התגלות 22:12-13, 16 "ראו, אני חוזרת בקרוב! הפרס שלי איתי, אני אתן לכל אחד לפי מעשיו. אני האלפא, את האומגה, הראשון ולא האחרון, את ההתחלה ואת הסוף... [16] "אני, ישו, שלח מלאך שלי לתת לך עדות זו לכנסיות. אני השורש של הצאצאים דוד ואני כוכב הבוקר בהיר"
הערה כותרות המפוארת של "אלפא ו- אומגה" "ההתחלה ואת הסוף," "הראשונה, האחרון," "יתברך," "אלוהים, מי, ואת מי היה ומי לבוא." לקרוא את כל אלה כותרים של אלוהות, ושים לב כי כל אחד בתוך ההקשר ניתן במפורש לישוע. ספר זה הוא ההתגלות של ישו הבן האלוהי!

ישעיהו 7:14 לכן אלוהים בעצמו, אתן לך סימן: הבתולה להיות עם הילד להוליד בן ואני יהיה לקרוא לו עמנואל.
מתיו 1:23 "הבתולה יהיה עם הילד, תלד בן, הם יהיה קוראים לו עמנואל" – מה שאומר, "אלוהים איתנו".
ישעיהו נתן לנו נבואה זו המפוארת של לידת ישו. מתיו מגביר את הנבואה על-ידי זיהוי זה הבטיח בנו כמו "עמנואל – מה שאומר"אלוהים איתנו. " " ישוע הוא "אלוהים איתנו"!"בן", כן. אלא גם "אלוהים"!. זה חיוב ברורה, פשוטה של אלוהותו של ישוע המשיח.

ישעיה 9:6 עבור לנו הילד נולד, לנו ניתנת לבן, ואת הממשלה יהיה על כתפיו. הוא ייקרא יועץ נפלא, כביר, נצחי אביו, הנסיך של שלום.
. אלוהים, הבן הנבואי, " ייקרא.. םירידא םיהולא."

ג'ון 20:27-28 ואז הוא אמר תומאס, "שים את האצבע שלך כאן; לראות את הידיים שלי. מושיט את היד והכניס אותו לתוך הצד שלי. . תפסיק לפקפק, מאמינים." תומס אמר לו, "אדוני, אלוהים!"
השליח תומאס טופלה כראוי ישוע " אדוני הלורד , אלוקים. " הוא אלוהים? . זה בדיוק איך השליח תומאס תיאר אותו, עם אין סתירה המוצעים על ידי ישו.

תהילים 45:6 את הכתר שלך, אלוהים, יימשך לנצח נצחים; שרביט של צדק יהיה השרביט של הממלכה שלך.
העברים 1:8 אבל על הבן הוא אומר, "את הכתר שלך, אלוהים, יימשך לנצח נצחים, ותהיה הצדקה השרביט של הממלכה שלך.
"הכתר שלך, אלוהים" — המילה העברית התנ ך הוא לאלהים, משמש "אלוהים" מעל אלף פעמים בתנ ך. הזה בכתובים המדויק של המזמור מצוטט באל העברים והוא מוחל על ישוע בנו. ישוע הוא אלוהים!לא רק "אלוהים," כפי שטוענים לנו להאמין. בברית החדשה המילה "אלוהים" המוחלת באופן ספציפי על ישוע באל העברים 1:8 הוא Theos, המשמש "אלוהים" מעל 1,300 פעמים בברית החדשה. אז הוא ישוע "אלוהים"? . זה בדיוק מה שאלוהים אבא קרא לו!

ג'ון 1:1, 14 בתחילת המילה והיה המילה עם אלוהים, את המילה היה אלוהים... [14] המילה הפכה בשר ועשה למגוריו בקרבנו. ראינו את התהילה שלו, את התהילה של האחת, בלבד, מי בא מהאבא, מלא חסד ואמת.
ישוע נקרא " מילה", הלוגוס, של אלוהים. הלוגוס, הוא הביטוי או ביטוי של אלוהים עבורנו, "את התמונה של האל הבלתי נראה" (אל הקולוסים 1:15). "הבן הוא הזוהר של תהילת האל ועל ייצוג מדויק של היותו" (אל העברים 1:3). הוא "בא מהאבא. כמו הלוגוס, ישוע "המילה היה עם אלוהים, ולא את המילה [ישו] היה אלוהים."

שמות 34:14 תסגדו אלוהים אחרים, הלורד, ששמה הוא ג'לס, הוא מקנא באלוהים.
מתיו 4:10 ישו אמר לו, "ממני, שטן! כי כתוב: ' מעריץ את ה' אלוהיך, ומגישים אותו רק.' '
העברים 1:6 שוב, כאשר אלוהים מביא בנו הבכור לעולם, הוא אומר, "תן האל מלאכים יסגדו לו."
שמות האל מצווה כי הוא לבדו ל"אל. ישוע והדגשתי את המצווה לסגוד את אלוהים בלבד. ובכל זאת הפקודה האל האב באל העברים 1:6 מלאכים פולחן הבן עולה כי הבן הוא גם אלוהים. אם ישוע לא היה אלוהים, אלוהים בכבודו ובעצמו, זו תהיה עבודה זרה.

הראשונה לטימותיאוס 3:16, קינג ג ' יימס בלי זה מחלוקת נהדר המסתורין של מתן תורה: אלוהים היה להתבטא בבשר, הצדיק ברוח, ראו מלאכים, הטיף בפני הגויים, האמין על העולם, קיבל לגלורי. "
"אלוהים בא לידי ביטוי בגוף, " בבירור בהקשר מתייחס ישוע.

בראשית 1:1 בראשית ברא אלוהים את השמים ואת הארץ.
העברים 3:4 עבור כל בית זה נבנה על ידי מישהו, אך אלוהים הוא בונה הכל.
אל הקולוסים 1:15-16 הוא [ישו] היא התמונה של האל הבלתי נראה, הבכור על כל הבריאה. עבור ידו היו כל הדברים שנוצרו: דברים בגן-עדן, על אדמה, לעין ואלו, בין אם הכס או כוחות או סרגלים או רשויות; כל הדברים שנוצרו על-ידי אותו ועל בשבילו.
ג'ון 1:1-3, 10 בראשית הייתה המילה, ואת המילה היה עם אלוהים, המילה היה אלוהים. הוא היה עם אלוהים בהתחלה. דרכו נעשו כל הדברים; בלעדיו דבר נוצר הפך... [10]. הוא היה בכל העולם, כי העולם נוצר דרכו, העולם לא זיהה אותו.
התנ ך מדבר על אלוהים האב והן ישו להיות יוצר הכל. ישוע הוא אלוהי, היוצרת שיתוף!

ג'ון 5 22-23: Moreover, האב, שופטים אף אחד, אך הפקיד כל שיקול דעת לבן, הכל עשוי לכבוד בנו גם הם מכבדים את האב. מי לא מכבד הבן לא לכבד האב, ששלח אותו.
ישוע הוא כדי לתת כבוד שווה ערך עם האב.

מתיו 28: 19 לכן ללכת, להפוך את תלמידיו של כל העמים, להטביל אותם בשם האב, הבן, של רוח הקודש.
הפקודה הטבילה ב שלו נהדר הנציבות, ישוע אמר להטביל שם (לא "שמות") של האב, הבן ורוח הקודש. . יש שההשפעה חזקה של coequality בין האב, הבן ורוח הקודש בפסוק זה.

תהילים 23:1 אחסר, לא אהיה ב רוצים.
יחזקאל 34:31 את הכבשים שלי, הכבשים שלי מספוא, הינם אנשים, אני האל שלך, מצהיר האל הריבוני.
ג'ון 10:14 אני [ישו] אני טוב שפרד; אני יודע את הצאן שלי, הכבשים שלי יודע אותי
אל העברים 13:20 . שלנו אדון ישוע, הגדול הזה הרועה של הכבשה.
בתנ ך אלוהים הוא המכונה לעתים קרובות רועה הצאן שלו, את עמו. ישוע אמר על עצמו, "אני הרועה הטוב."

מעשים 20:28 Watch לשמור על עצמכם ועל כל הצאן אשר רוח הקודש הפך אותך המפקחת. להיות רועה צאן של כנסיית האלוהים, שהוא קנה עם הדם שלו.
".... אלוהים...הדם שלו"! דמו של ישוע המשיח, לשפוך על גאולתנו, נקרא דם האישי של אלוהים . דם של אלוהות, לא פחות!

ישעיהו 8:13-14a האל יתברך היא האחת. אתה כאל הקודש, הוא האחד. אתה מפחד, הוא האחד. אתה צריך לפחד, ו הוא יהיה מקלט; אבל עבור שני הבתים של ישראל הוא [ארובש] יהיה אבן שגורם לאנשים למעוד , סלע שגורם להם ליפול.
לפטרוס 2:4, 7-8a כפי שאתה בא אליו [ישו], חיים אבן — נדחה על-ידי גברים, אבל שנבחר על ידי האל, יקרות אליו –...[7]. עכשיו לך המאמינים, אבן זו הוא יקר. אך לאלו אשר אינם מאמינים, "האבן המייסדים דחה הפך לפרמידה,", "אבן שגורמת לאנשים למעוד סלע שגורם להם ליפול."
זה ברור כי "אבן כי גורם מעידה, [] הסלע שגורם להם נופלים" של ישעיהו ופיטר הם אותו הדבר. הניסוח של הברית הישנה והחדשה הוא זהה. פיטר מכיר אותו ישוע המשיח; ישעיהו קורא לו "האל יתברך"! השם "שבורא" משמשת בתנ ך, לאחר מכן, לזיהוי ישוע בנו וגם אלוהים האב.

אקסודוס 3:13-14 משה אמר אלוהים, "נניח אני הולכים בני ישראל ואומר להם,"אלוהי האבות שלך שלח לי אליך", הם שואלים אותי, 'מה השם שלו?'אז מה להגיד להם?" אלוהים אמר למשה, "מי אני שאני. זה מה שאתה רוצה לומר לבני ישראל: ' I AM שלח אותי אליך.' '
ג'ון 8:58-59 "אספר לך את האמת," ענה ישוע , "לפני אברהם נולד, אני!" את זה, הם הרימו אבנים אסקול אותו, אבל ישו החביא את עצמו, חומק המקדש.
. אלוהים זיהה את עצמו למשה בשם "I AM".ישו הזדהה בפני היהודים כמו זה מאוד אותו "אני". היהודים ידע בדיוק מה הוא היה בטענה ביקשו סקלו אותו על חילול הקודש לכאורה כזה — כלומר, (האמיתי!) מתיימר להיות "I AM" שדיבר אל משה.

ישעיהו 11:1-2 א יורה תופיע גאורי הגדם של ג'סי; מהשורשים שלו סניף ישא פרי. הרוח של האדון מונחת על אותו – הרוח של חוכמה, של הבנה, הרוח של המועצה ושל כוח, הרוח של ידע ושל הפחד של האל.
ירמיהו 23:5-6 "הימים באים," מצהיר על ישוע, "כאשר אני מעלה עד דוד סניף צדיק, מלך אשר תשלוט בתבונה את הדבר נכון, רק בארץ. בימיו יישמרו יהודה, ישראל ימשיך לחיות בשלום. זהו השם שבו שהוא ייקרא: האל היושר שלנו.
ישוע המשיח היא הענף של האל מן הקו של דוד. ירמיהו ניבא כי השם של הענף הזה יהיה "לורד יושר שלנו" – בעברית, יהוה-TSIDKENU. השם האלוהי יהוה (חלקם לתרגם את זה יהוה) מוחל על ישוע המשיח-

40:3 ישעיהו טלפון קול אחד: "ב המדבר דרך עבור האל; להפוך ישר במדבר כביש עבור אלוהים שלנו.
מארק 1:1-3 תחילתה של הבשורה על ישוע המשיח, בן האלוהים. . כתוב פה ישעיהו הנביא: "אני שולח מלאכי לפניך, שיכין את הדרך שלך" — "קול של אחד קורא במדבר, ' להכין את הדרך האל, מכינה לו נתיבים ישרים.'"
ישעיהו מדבר על שליח הכנת את הדרך "אלוהינו". מארק מראה של ישעיהו הנבואה דיבר על ג'ון של המטביל הכנת ישו הקרובים של ! באמת הוא "אלוהינו". פלא קטן תומאס, כשאת רואה את הבן לתחייה, לבכות, "אדוני, אלוהים!" (יוחנן 20:28). . זה ברור מדבריו כי השליח תומאס כראוי העולם אלוהותו של ישוע המשיח.

העברים 3:3-4 ישוע נמצא ראוי לכבוד גדול יותר מאשר משה, בדיוק כפי בבונה בית יש כבוד גדול יותר הבית עצמו. עבור כל בית זה נבנה על ידי מישהי, אבל שאלוהים הוא הבונה על הכל.
בפסוק 3 ישוע הוא הבונה. בפסוק 4 אלוהים הוא בונה כל.

48:12 ישעיהו-13, 17 "תקשיב לי, שמע יעקב, ישראל, שכיניתי: אני הוא; אני הראשון , ואני האחרון. היד שלי הניח את היסודות של כדור הארץ, ביד ימין התפרסו השמיים; כאשר אני לזמן אותם, הם כולם לעמוד ביחד... [17] זהו מה האדון אומר – הגואל שלך, המבורך של ישראל: "אני ה' אלוהיך..."
התגלות 1:17-18 כשראיתי אותו, נפלתי לרגליו כאילו מתה. ואז הוא הניח את ידו הימנית על אותי ואמר: "אל תפחדו. אני הראשונה והאחרונה. . אני חי אחד; היה מת, והבט אני חי לנצח נצחים! ואני מחזיק המפתחות של מוות והאדס.
. אלוהים, לתחייה, נצחי בן האלוהים, קורא לעצמו "הראשון ולא האחרון", כותרת האלוהי ייחסו "האדון שלך אלוהים" של ישעיהו-

טיטוס 1:3-4 שלו מסודרים עונה והוא הביא את המילה שלו לאור באמצעות הטפה שנמסרו לי על ידי הפקודה האלוהים מושיענו. טיטוס, בני אמת אמונה משותפת: חסד ושלום האל האב, ישוע המשיח מושיענו.
הערה: "אלוהים המושיע שלנו" (לעומת 3) ו- "המשיח ישוע המושיע שלנו" (לעומת 4). ישוע המשיח הוא אלוהים; ישוע המשיח הוא המושיע.

כתב ויתור נראה בסדר כאן. . אני לא אומר שישוע המשיח הוא האבא (הוא לא). אני מנצל את ישוע הוא אלוהים, זאת האב הוא אלוהים.להמשיך את קו המחשבה אף רחוק יותר מצריך מחקר של תורת השילוש – אמת קלאסי וחוקית של הנצרות האורתודוקסית, אבל לא את הנושא של מחקר זה. ב התחייבות זו המשימה שלי היא מאשרים מבחינה מקראית מלא אלוהותו של ישוע המשיח, בן האלוהים. שוב, אני לא אומר שישוע הוא האב (הוא לא), אבל את ישוע הוא אלוהים במלואו ("אמת ואיש האלוהים האמיתי," אכרזה הנוצרים הראשונים) ועל ידי כך coequal ו- coeternal עם האל האב.

מארק 2:5, 7 ישוע כאשר ראה את האמונה שלו, הוא אמר האיש המשותק, "בן, חטאיך נמחלו."... [7] "למה הדיבורים בחור כמו זה? הוא הוא מקלל! מי יכול לסלוח חטאים אך אלוהים לבד? "
ישוע נשלטים באופן אישי את הסמכות לסלוח חטאים, הסמכות הבלעדית שייך באופן ייחודי לאלוהים.

ישעיהו 43:12b, 14-15 "אתם העדים" מצהיר על ישוע, "כי אני אלוהים. [14] זהו מה האדון אומר – הגואל שלך, את הקדוש של ישראל: "לטובתך אני לשלוח לבבל, להפיל להיותם נמלטים כל הבבלים, בתוך הספינות שבהן הם לקחו את הגאווה. . אני האל, הבורא שלך קדוש אחד בישראל, מלככם"
הושע בן בארי 11:9b על אלוהים, ואני לא איש — הקדוש ביניכם. אני לא אכנס זעם.
מארק 1:24 "מה אתה רוצה עם בנו, ישוע מנצרת? באת כדי להשמיד אותנו? אני יודע מי אתה — הקדוש של האל! "
מעשי 3:14-15 שאתה מתכחשת הקודש של צדיק אחד וביקש כי רוצח משוחרר להיות אתה. אתה הרגת את המחבר של החיים, אבל אלוהים הקים אותו מן המתים. אנחנו עדים זה.
"האחת הקדושה" , כותרת שהוחל לעיתים קרובות יהוה (או יהוה) אלוהים, מוחל באופן ספציפי בברית החדשה לישועהמשיח.

דברים 10:17 עבור האלוהים שלך אלוהים הוא אלוהי האלים, אדון האדונים, האל הגדול, אדיר, אדיר...
הראשונה לטימותיאוס 6:15 . וזה אלוהים יביא בזמן שלו – אלוהים, שליט מבורך ורק מלך המלכים אדון האדונים.
התגלות 17:14 שיעשו מלחמה נגד הכבש, אבל הכבש יתגבר עליהם כי הוא אדון האדונים, מלך המלכים — איתו יהיה חסידיו בשם, שבחרת ונאמן. "
ישו נקרא "אדון האדונים" ו- "מלך המלכים" — כותרות ייחסה במקומות אחרים בתנ ך לאלוהים.

ישעיהו השליח-23 להפנות אותי להיות נשמר, הכל נגמר של כדור הארץ; עבור אני אלוהים, ואין אף אחד אחר. . נשבעתי, הפה שלי אמר בדברי שלמות כל מילה לא תבוטל: לפניי עוד תכרע כל ברך; מבחינתי כל לשון יישבעו.
אל הפיליפים 2:10-11 על השם של ישו כל ברך קידתבגן עדן על פני כדור הארץ ואת תחת האדמה, וכן כל לשון מודה הזה שישוע המשיח הוא אלוהים, תהילת האל האב.
במעשה של הברך קידה והודה ישו, אנחנו הם לסגוד לאל, כי הוא אמר, "לפניי עוד תכרע כל ברך; מבחינתי כל לשון יישבעו."

דברים 3-4 אני אורח את שם ה'. הו, שבח גדולתו של שלנו, אלוהים! . הוא הסלעיצירותיו מושלמים, בכל דרכיו הן רק. אלוהים נאמן מי עושה כל רע, זקוף ולא רק הוא.
הראשונה אל הקורינתיים 10:1, 4 כי אני לא רוצה שתהיה. בור של העובדה, אחים, כי אבותינו היו מתחת לענן וכי הם כולם עברו הים... [4], שתה את המשקה הרוחני אותו; כי הם שתו מן הסלע רוחנית שליוו אותם, זה רוק היה ישו.
"אלוהינו. הסלע" , של מי כתב משה, שנאמר על ידי השליח שאול כדי להיות ישו. אמת קשורות בבירור מחוזק על ידי ההצהרה של פול הוא לציטוטי של ישו לפני התגשמותו הארציים.

ג'ון 5:21 עבור בדיוק כמו אבא המחייה את המתים ונותן להם חיים, אפילו אז הבן נותן חיים למי הוא שמח לתת את זה
ישוע בנו יש את אותו נותן החיים כוח אלוהים שהאב חייב. כוח החיים מן המוות באופן ייחודי של האלוהות האלפיון העליון.

יואל 2:32 , כולם מי שיחות על שם האל יישמרו; על הר ציון, ירושלים שם יהיה הגאולה, כמו ישוע אמר, בין השורדים שאותו מכנה האל
מעשים 4:10-12 אז יודעים, כל בני ישראל: הוא שמו של ישו מנצרת, למי אתה נצלב אבל מי אלוהים הקים מן המתים, כי האיש הזה עומד לפני. את נרפאת... [12] הישועה נמצא אף אחד אחר, על שם לא אחר תחת השמים הניתן לבני אדם, שבו עלינו להיוושע."
ג'ואל קרא לנו לצאת בקול קורא השם האלוהי – האל (בעברית = יהוה, או יהוה) — לישועה. פיטר מצטט את הפסוק המדויק הזה (מעשי השליחים 2:21) אומר לנו (מעשי השליחים 4:12) כי הישועה היא מצאה, בשמו של ישו. השליח שאול דומה וקורא את זה "כל לשון מודה כי ישוע המשיח הוא האדון, תהילת האל האב" (אל הפיליפיים 2:11)

לוק 8:38-39 לאיש מהם השדים יצאו התחננתי אליו, אבל שישו שלח אותו, אומר, "לחזור הביתה ואני אומר כמה שאלוהים עשה לך". אז האיש הלך משם, אמרתי בכל העיר כמה עשה ישו בשבילו."
ישו זוהה משרדו לאיש לשעבר הנשלטים "מה אלוהים [] עשה [לו]".

העברים 7:1, 3 הזאת מלכי-צדק היה מלך סאלם, הכומר של אלוהים הכי גבוהה. הוא פגש אברהם אותתה התבוסה של המלכים וברך אותו... [3] ללא אבא או אמא, בלי גנאלוגיה, ללא התחלה של ימים או הסוף של החיים, כמו בנו של אלוהים הוא נשאר כומר לנצח.
מלכי-צדק, שהופיעו לאברהם בספר בראשית 14, "Christophany", הופעה של ישות מייצג המשיח. הסופר אל העברים, בפרק 7 הופך אותו שיוך זה. זה יוצא מן הכלל להיות הוא "כמו בנו של האלוהים," המחבר מצהיר כי הוא "בלי התחלה של ימים או סוף החיים." . זו הצהרה חזקה נוספת לציטוטי הנצחי של ישוע המשיח – תכונה רק החלים לחלוטין ישות אלוהית. אף אחד חוץ אלוהות יכול לטעון נצח עבר ועתיד.

הראשונה ליוחנן 5:20 אנו יודעים גם כי בנו של האלוהים בא ונתן לנו הבנה, כך אנו עשויים לדעת אותו אמת. . ואנחנו בתוכו אמת — אפילו ב שלו בנו ישוע המשיח. הוא האל האמיתי וחיים נצחיים.
"...אלוהים אדירים. הוא אלוהי האמת" אפשר לראות גם הצהרה של האלוהות של ישו כפי אחד עשוי להשתוקק!

טיטוס 2:13 . בזמן שנחכה התקווה — הופעתה המהוללת של האל הגדול שלנו המושיע, ישוע המשיח-
השליח שאול זיהו את ישוע בתור "האל הגדול שלנו המושיע"! זוהי קביעה גלוי האלוהות של ישו.

פיטר 2 1:1 פיטר סיימון, משרתת, השליח של ישוע המשיח, לאלו שקיבלו דרך צדקתו של אלוהים ואת מושיענו ישוע המשיח שלנו אמונה מזעריים כמו שלנו:
השליח פטרוס גם תלמידו של בנו של האלוהים, והשותף הארציים להבין עד הסוף את זהותו של "שלנו אלוהים, מושיענו ישוע המשיח".

אל הרומיים 9:5 שלהם האבות, ויש מהם איתר את שושלת האנושי של ישו, מיהו אלוהים מעל הכל, שיבח לנצח! אמן.
"המשיח, אשר הוא אלוהים מעל הכל " !

תפילה כנה שלי היא כי הקוראים של מחקר זה ימצא עידוד גדול באמונה שלך בנו של האלוהים, כמו גם ההבנה של פולר, הערכה על זהותו של ישו מושיענו כמו אלוהות, coequal ו- coeternal עם האל האב.
אולי את אמונתך ומפלגות יברך אותך ". בזמן שנחכה התקווה – הופעתה המהוללת של שלנו האל הגדול ומושיענו, ישוע המשיח" (טיטוס 2:13).
שתי הודעות מאיר עיניים על תורת השילוש קשורים פולחניים- ההסבר על השילוש הקדוש ו השילוש הקדוש בפעולה .









No comments:

Post a Comment