GOD'S WORD IS TRUE

GOD'S WORD IS TRUE

Thursday, February 13, 2014

PESIAN: مشکل الغاي آن در قرآن

مشکل الغاي آن در قرآن
در طول سال، تعدادی از مسلمانان و غیر مسلمانان برخی از من چرا من به حال مشکلات دفاع از ایمان اسلامی من خواسته. در حالی که یک مسلمان در اواخر سال 1980 و جستجوی حقیقت در درون اسلام با تعدادی از مسائل در دفاع از ایمان من مواجه شد. یک چنین مسئله بود "الغاي آن." یعنی از تصويب، لغو یا چیزی را با قدرت مناسب و یا قانونی را لغو. هدف از نوشتن این پاسخ به پاسخ شخص مسلمان برادران و خواهران با توجه به چالش های من را در آن نقطه در ایمان من با آن روبرو بوده است. در طول این زمان من هنوز به دنبال به قرار دهید یا رد اسلام بر خلاف هدف من به دیگران را به اسلام دعوت بود. در تلاش برای با این موضوع دست و پنجه نرم من بود عمدتا با قرآن و حديث (مستند کلمات و یا اعمال محمد) آثار دیگر حمایت از مسلمانان و بعضی از نویسندگان مسلمان غیر مسلح. توجه داشته باشید که هدف این پاسخ به نشر کار علمی با یک ارزیابی کامل و انتقادی در کل موضوع تصويب، اما عمدتا بازتاب در سفر شخصی به عنوان من بود، با ایمان اسلامی من رقیب است.
مفهوم "تصويب،" در قرآن این است که خدا به فاش کردن آيت (مفرد ayah – به معنی یک علامت یا معجزه، معمولا یک آیه در قرآن) که supercede قبلی آیه در قرآن همان انتخاب است. Ayah مرکزی است که معاملات با الغاي آن 2:106 نموده است:
هیچ یک از ما وحی ما لغو یا باعث شود فراموش شده است، اما ما چیزی بهتر یا مشابه جایگزین: آزادت نمی Hath خدا قدرت است که بیش از همه چیز?
من با سوال چگونه وحی ابدی خدا چنین وحی متصل به هم در آن می تواند تلاش. آن تقابل با طبیعت خدا – همه دانستن، حكيم، خالق و گفتارشان جهان نظر می رسید; ابدی, خود موجود است. به عنوان یک مسلمان این یکی از چالش های بزرگتر من با توجه به قرآن با آن روبرو بود. اگر چه قرآن گفته می شود کتاب ابدی و جهانی، من پیدا کردم آن را به زمان محدود.
همه دانشمندان مسلمان در چه الغاي آن را پوشش می دهد به توافق برسند. به طور خلاصه کشف من اینجا بود.
  • دانشمندان مسلمان قدیمی برای مفهوم که لغو برخی از ayahs در قرآن ayahs دیگر در قرآن، اما نه همه به همان مجموعه abrogated و abrogating ayahs نگه دارید.
  • دیگر دانشمندان مسلمان از نظر که قرآن ممکن است قرآن و سنت (دید یا مثال محمد) و بالعکس لغو است.
  • برخی از محققان مسلمان نگه دارید که قرآن مقدس قبلی فرستاده شده به طور خاص کتاب مقدس به موسی و عیسی، اما هنوز خود را abrogates.
  • برخی از محققان مسلمان به خصوص از دوران اخیر در مفهوم تصويب، اصلا باور نمی.
توجه داشته باشید که تنها زمانی که بهتر ayah و یا ayah مشابه در دسترس است 2:106 ayah بالا واضح است که ادعا می کنند که ساخت، خدا آن را تغییر دهید و باعث افسردگی قدیمی به فراموشی سپرده شود. و درایو نقطه خانه ayah در که خدا قدرت بیش از همه چیز است. متعجب و آن من خدا حكيم به فاش کردن بهتر یا مشابه ayahs قدیمی جایگزین نیاز متحیر. اگر قرآن صحبت از کتاب موسی و سپس عیسی، و در نهایت پیامبر داده شاید این قابل فهم برای یک مسلمان بود. اما آنچه در مورد ayahs در طول عمر حضرت محمد در قرآن – خدا تغییر زودتر ayahs آشکار در قرآن ادعا بود. این کاملا از مضمون و دلیل قرآن است که ادعا می شود برای همه وقت و همه مردم نظر می رسید.
نمونه ای که اغلب برای نشان دادن موضوع تصويب، به عنوان مربوطه استفاده می شود و موضوع نوشیدن شراب در قرآن درست است. در اوایل اسلام نوشیدن شراب و قمار بودند مجاز - 2:219 (ص):
آنها بپرسید تو در مورد شراب و قمار. بگو: «در آنها گناه بزرگ و برخی از سود برای مردان؛ است اما گناه بيشتر سود مي باشد. تو چقدر به صرف آنها بخواهند; بگو: «آنچه که فراتر از نیازهای شما است.» نتیجه را خدا doth برای شما نشانه های او روشن: که شما ممکن است در نظر-
از این ayah آن است که نوشیدن و قمار می تواند سود را فراهم و همچنین اثرات بد را آموخت. برای شناسایی که عمل نوشیدن شراب غیر معمول در میان مسلمانان بود ayah دیگری که مسئولیت مسلمانان به نماز مست قرآنند داد 4:43:
ای کسانی که ایمان آوردید! رویکرد نه نماز با ذهن befogged تا زمانی که شما می توانید درک که شما می گویند،-و نه در حالت رژه ناخالصی (به جز زمانی که در جاده ها سفر)، تا پس از شستن تمام بدن شما. اگر شما بیمار یا در سفر یا یکی از دفاتر آید طبیعت یا یه تماس با زنان بوده است و شما پیدا کردن آب، سپس را برای خودتان پاک شن و ماسه و یا زمین و شكل و چهره خود را مالش. برای خدا doth بلات کردن گناهان و دوباره و دوباره ببخشد.
توجه داشته باشید که یوسف علی در ترجمه خود را با استفاده از عبارت "ذهن befogged". دیگر دانشمندان مسلمان است که قرآن را ترجمه کرده عبارت کمی متفاوت ارائه: فولادوند با استفاده از کلمه "مست" و مکارم "مست" استفاده می کند. روشن است که مست بودن معنای مورد نظر است. هم در طول جنگ احد تعدادی از مسلمانان کشته شدند برخی از آنها نوشیدنی های الکلی صبح نبرد بود. این می تواند از Sahih (معتبر) حدیث از بخاری در نبرد بخت دیده می شود.
جلد 6 کتاب 60 شماره 142:
نقل Jabir:
برخی از مردم مشروبات الکلی در صبح روز (روز) از جنگ احد نوشید و در همان روز به عنوان شهدا کشته شدند و بود که قبل از شراب ممنوع شد.
سپس 5:93 (ص) و ayah را برای متوقف کردن نوشیدن شراب داد.
ای کسانی که ایمان آوردید! مسکرات و قمار (فداکاری از) سنگ های فلش (فال توسط) کراهت دارد - از handiwork شیطان است: چرخید چنین (کراهت)، که شما ممکن است رستگار.
در نهایت ayah است نشان داد که در نظر نوشیدن یک عمل شنیع و اجتناب شود. بنابراین، این پایان به نوشیدن در اسلام مجاز قرار داده است. جزئیات زیادی در قرآن درباره متن وجود ندارد، اجازه دهید به بخاری Sahih که روشن چه برخوردی مراجعه کنید.
جلد 6 کتاب 60 شماره 144:
واقعه­اي Anas:
نوشابه های الکلی است که ریخته بود آل Fadikh بود. من استفاده از مشروبات الکلی را برای مردم در محل اقامت ابو Talha ارائه. سپس دستور منع مشروبات الکلی آشکار شد و پیامبر دستور داد کسی اعلام کند که: ابو Talha گفت: به من «بیرون بروید و ببینید چه صدای این (این خبر) است." من رفت و گفت (در آینده): "این یک نفر اعلام کرد که مشروبات الکلی ممنوع شده است. گفت: ابو Talha به من "بروید و نشت آن (یعنی شراب). سپس آن (مشروبات الکلی) جریان از طریق خیابان های مدینه را دیده بود. در آن زمان شراب آل Fadikh بود. مردم گفت: «در حالی که شراب در معده خود را برخی از مردم (مسلمانان) (در جنگ احد) کشته شدند.» پس خدا را نشان داد: "در کسانی که ايمان آورده و كارهاى وجود دارد انجام هیچ سرزنش برای (در گذشته) خوردند." (5.93)
(به عنوان نکته ی جانبی، 5.93 در پایان حدیث بالا به 5:93 (ص) اشاره دارد. از آنجا که همه مترجمان در ترجمه یوسف علی که من از نقل قول به همان سیستم شماره گذاری استفاده آن به 5:96 نموده است که باعث می شود روشن بدون سرزنش بر کسانی که قبل از تجاوز به این ممنوعیت به تصویب رسید وجود دارد اشاره دارد.)
تعدادی از دوستان مسلمان و محققان را به نقطه است که این وحی مترقی جامعه عرب به نوشیدن الکل استفاده شد و از این رو این روش استفاده می شد به آرامی آن را متوقف کند. با این حال، این روش برای من فاقد استدلال منطقی و اولویت یا شباهت در سایر دستورات خدا ندارد. و نه من حدیث Sahih است که پشتیبانی از این استدلال را پیدا کند. در واقع آن مخالف پشتیبانی برای مثال اعراب گرديد به پرستش خدایان متعدد یا سودى قبل از خدا و پرستش یک واقعی خدا به طور مستقیم بود مجموعه از اولین بار – وجود بدون تغييرات پيشرونده اینجا بوده.
برای من تعجب، 2:106 (ص) و تنها جایی که در آن موضوع تصويب، مطرح شد بود. این مفهوم از جایگزین کردن ayahs است که بیشتر در دیگران شفافی این دو ayahs دیگر به عنوان مثال توجه.
16:101 (ص)
هنگامی که ما وحی یکی دیگر جایگزین - و خدا داند بهترین آنچه در او نشان می دهد (در مرحله)، - آنها می گویند، "هنر تو اما جاعل": اما بسیاری از آنها را درک نمی.
(به عنوان نکته ی جانبی، کلمات در براکت بالا تفسیر در انگلیسی و در قرآن عربی وجود ندارد.)
این است روشن در این بالا ayah که تعداد زیادی از مردم در این مفهوم تصويب، ناراحت بودند. گفتند به حضرت محمد "هنر تو اما جاعل" در پاسخ به وحی ayahs جدید است که بهتر بود و superceded آنهایی که قدیمی تر است. برخی از محققان مسلمان این ayah در پاسخ به سوالات توسط یهودیان را در نظر بگیرید. آنها آن را به این مفهوم را میرسانند تورات در مقابل قرآن را در نظر بگیرید. با این حال چالش برای من بود که کلمه مورد استفاده زبان عربی در 16:101 (ص) و "ayah" و نه "كتاب" یا هر کلمه خاص به این مفهوم را میرسانند تورات و یا کتاب مقدس خود را به عنوان این است که چگونه قرآن به طور معمول اشاره به وحی به یهودیان است.
آنچه که بیشتر من را شگفت زده است که خدا نه تنها این الغاي آن را نشان می دهد اما همچنین باعث می شود ادعای قوی برای آن به عنوان زیر اشاره کرد. خدا لذت به تغییر و یا تایید هر آنچه به او گفته (ص) و انتخاب آن 13:39:
خدا doth بلات و یا تایید آنچه او لشکرهای: با او مادر کتاب است.
همانطور که من و بررسی موضوع بیشتر متوجه شدم که بسته به پژوهشگر مسلمان لیست متفاوت آيت abrogated (mansukh)، و همچنین به عنوان کسانی که جایگزین آن آيت abrogating (naskh) وجود دارد. روشن از تحقیقات من در این موضوع است که قرآن دکترین الغاي آن - که مستتر واقعی قرآن بوده و باطل یا لغو شده توسط آنهایی که جدیدتر و این در اسلام پذیرفته شده است آموزش بود.
نمونه هایی که در آن بعضی از نویسندگان ادعا آيت abrogating و abrogated را متوجه شدم. اما زمانی که من بررسی برخی از این با توجه به متن مستتر، وجود دارد اتاق را برای تفسیر بسته به نمایش چگونه یک متن، محیط تاریخی و قابلیت اطمینان حدیث حمایت از آن استفاده می شود. می خواهیم یک نمونه چنین جایی که ادعا می کنند برای فسخ آن ساخته شده است--برخی از محققان می گویند که ۸۵ (ص) و abrogates (ص) و 2:62 و 5:69 نموده است.
بیایید نگاهی به در هر یک از این.
(ص) و 2:62 (برخی ادعا این است که توسط قرآنند ۸۵ زیر لغو است)
کسانی که معتقدند (در قرآن) و کسانی که یهودی (مقدس) و مسیحیان و صابئین، دنبال کنید - هر که اعتقاد به خدا و پاداش آنها نزد پروردگارشان باید از آخرین روز و عدالت کار: در آنها باید بدون ترس است و نه اندوهگين.
(ص) و 5:69 (برخی ادعا این است که همچنین توسط قرآنند ۸۵ زیر لغو است)
اگر فقط آنها ایستاده بود سریع توسط قانون انجیل و همه وحی که از پروردگارشان به آنها فرستاده شد, آنها را لذت شادی را از هر طرف. حزب وجود دارد از آنها در مسیر درست: اما بسیاری از آنها به دنبال یک دوره است که بد است.
(ص) و ۸۵
اگر کسی بخواهد دین غیر از اسلام (تسليم به خدا) هرگز آن از او پذیرفته نخواهد شد؛ و در آخرت او می خواهد در صف کسانی که (همه روحانی خوب) از دست داده اند.
وقتی یکی می داند این آیه ادعا توسط قرآنند ۸۵ ساخته شده به نظر می رسد می گویند که تنها کسانی که دنبال اسلام در آخرت پذیرفته خواهد شد. نظر این به نادیده گرفتن کريم 2:62 و 5:69 که در آن نه تنها مسلمانان بلکه غیر مسلمان مردم صالح از مذاهب دیگر نیز پاداش آنها نزد خداست باید می رسد. چالش های زیادی در این آیه وجود دارد، یکی از چهار چوب و هنگامی که این به لحاظ تاریخی نشان داد شد دیگر مربوط به. اگر یکی صرفا در زمینه آیه سه می رسد، تعابير هر دو امکان پذیر است. اگر یکی در گاهشناسی از زمانی که اینها بودند نشان داد, در حال حاضر چالش های حتی بزرگتر هستند. این دلیل معابر قرآنی ترتیب تاریخی مونتاژ شده است. در حالی که کريم کوتاه است (که در تعداد بالاتر) از دوره مکی به طور کلی، کريم بزرگتر (که همچنین اعداد پایین تر) از دوره مدینه هستند. با این حال، وجود برخی از کوتاه کعبه، آيت کريم مدینه و بالعکس مخلوط است. حدیث های بسیاری وجود دارد اما بدون مضمون ابزار دیده می شود. از این رو، در این مورد من تصمیم بگیرید اگر این ayah (۸۵ قرآنند) ساخته شده لیست تصويب، چپ بود. اگر این مورد بود، این معنا خواهد بود که تنها مسلمانان (از آنجا که قرآن نازل شده بود رفتن به جلو در) خواهد شد پاداش در آخرت است، اما مسیحیان و یهودیان از امروز خواهد شد نه به عنوان آنها حضرت محمد را قبول نمی کند. یا من خودم هماهنگی با کسانی که اعتقاد دارند هیچ الغاي آن وجود دارد و مطالب که مسلمان، مسیحی، یهودی در میان سایر افراد صالح حتی امروز خدا پاداش باشد. هر دو، شواهد از قرآن و احاديث قطعی شد است.
در مثال برخورد با قرآن و سنت تصويب، در حال حرکت، مجازات زنا و زنا جالبی یافتم، به دلیل دلالت یا قرآن ayahs از دست رفته از دست رفته یا فراموش کردن کلمه عبور از آن و یا اینکه بود که سنت قرآن لغو بود. در هر صورت این به اندازه کافی از منافع به بررسی این منطقه ایجاد. اول اجازه دهید ما را مشاهده کنید قرآن می گوید در مورد مجازات اعدام برای زنا و زنا در 24 قرآنند.
قرآنند 24:2
زن و مرد گناه زنا و یا زنا-تنبیه کردن هر یک از آنها با صد راه راه: اجازه دهید شما را در مورد آنها در ماده تجویز شده توسط خدا, اگر شما اعتقاد به خدا و روز آخر حرکت شفقت: و اجازه دهید حزب مؤمنان شاهد عذاب.
قرآنند 24:3
اجازه هیچ انسان گناه زنا و یا ازدواج با زنا و اما یک زن به همین گناه یا بی ایمان: و نه اجازه دهید هر یک جز از یک انسان و یا از كافران ازدواج با یک زن: مؤمنان چنین چیزی ممنوع است.
روشن از قرآن است یا در مورد زنا و یا مجازات زنا ۱۰۰ ضربه شلاق است. توجه داشته باشید که در قرآنند 24:3 افرادی که مرتکب این جرم بنحوی که آنها به مرگ قرار است هنوز قادر به ادامه زندگی و ازدواج کردن است. اما همانطور که می دانیم از قانون شریعت، مجازات زنا سنگسار مرگ است. اين حكم را از قرآن و سنت می آید. این است که بیشتر توسط مترجم قرآن یوسف علی در تفسیر یادداشت خود را در (ص) و 24:2 (توجه داشته باشید 2594) روشن است
2954 زینا شامل مقاربت جنسی بین یک مرد و زن ازدواج نکرده به یکدیگر. بنابراین امر به زنا است (که نشان میدهد از آنهایی که نگران که یکی یا هر دو طرف به یک فرد و یا افراد ازدواج هستند) و به زنا که پیداست در آن مفاهيم سخت که طرفین مجرد هستند. ... اگر چه پوشش زینا زنا و زنا در نظر حقوقدانان مسلمان مجازات گذاشته اینجا فقط به افراد مجرد اعمال می شود. برای افراد متاهل عذاب را بر اساس سنت پیامبر (درود او) به مرگ سنگسار است.
Sahih حدیث بخاری است که به شرح زیر قانون شریعت جدا کردن مجازات برای زنای محصنه و زنای را پشتیبانی می کند.
جلد 8 کتاب 82، شماره 815:
نقل ابو Huraira و زید بن خالد:
در حالی که ما با پیامبر (ص)، مردی برخاست و گفت: (به پیامبر)، "من شما توسط خدا, که شما باید ما را با توجه به قوانین خدا قاضی برادران،." سپس مرد را حریف که عاقلانه تری از او کردم تا گفت (به رسول خدا) "ما قاضی با توجه به قانون خدا و لطفا اجازه دهید (به صحبت می کنند). پیامبر گفت: «صحبت» او گفت: "پسرم کارگر کار برای این مرد بود و او متعهد مقاربت جنسی غیرقانونی با همسرش و - صد گوسفند و برده به عنوان باج گناه پسرم را دادم. سپس مرد آموخته این مورد پرسیدم و او را به من اطلاع داد که پسرم باید صد ضربه شلاق دریافت خواهید کرد و یک سال تبعید می شود و زن مرد باید به مرگ سنگسار. پیامبر گفت "توسط او در دست روح من است، شما با توجه به قوانین خدا قاضی خواهد شد. گوسفند خود را یکصد و برده به شما بازگشت به، و پسر خود را برای دریافت یکصد ضربه شلاق و یک سال تبعید می شود. ای Unais! به همسر این مرد و سپس او را به مرگ سنگ اگر او اعتراف. Unais به او رفت و او اعتراف کرد. او سپس او را به اعدام سنگسار.
در حالی که خرید و فروش Sahih حدیث بخاری صرفا با زنا و زنا هستند به شرح زیر است:
جلد 8 کتاب 82، شماره 818:
واقعه­اي زید بن خالد آل Jihani:
من شنیده ام پیامبر که سفارش یک فرد مجرد از مقاربت جنسی غیر قانونی مجرم شناخته می شود flogged راه راه یکصد و یک سال تبعید می شود. عمر بن آل Khattab همچنین یک فرد تبعیدی و این سنت هنوز هم معتبر است.
جلد 8 کتاب 82، شماره 806:
نقل ابو Huraira:
مردی به رسول خدا در حالی که او را در مسجد بود و او به او گفت: "ای خدا رسول! نام آمد من مقاربت جنسی غیر قانونی متعهد است." پیامبر تبدیل چهره خود را به طرف دیگر اما این مرد بیانیه خود چهار بار تکرار و بعد از او با مته سوراخ شهادت علیه خود چهار بار پیامبر او گفت، به نام "آیا شما دیوانه?" مرد گفت، "No." پیامبر گفت: "شما ازدواج کرده است؟" مرد گفت، "بله." سپس پیامبر گفت «او دور کنند و سنگ او را به مرگ. Jabir بن ' عبدالله گفت: من در میان کسانی که شرکت در سنگسار او بود و ما او را سنگسار در Musalla. وقتی سنگ او مشکل، او فرار کرد، اما ما او را در آل رسوبگذاري و سنگسار او را به مرگ در.
از این رو ما اینجا را ببینید که قانون مسلمان موجود است در سنت و نه در قرآن بر اساس. برخی از محققان مسلمان درست می گویند، بنابراین، سنت abrogates قرآن – که در مورد جرم زنا درست است. البته امکان کوچک است که ayah آشکار شد، اما در نسخه فعلی ما از قرآن نیست وجود دارد. این سنت از حدیث بخاری Sahih بر روی آن توجه داشته باشید.
جلد 8 کتاب 82، شماره 817:
ابن narrated ' عباس:
... در ضمن ' عمر نشسته بر منبر و و callmakers برای نماز تماس خود را تمام شده بود ' عمر ایستاده بود، و داشتن ستایش و ستایش خدا به او سزاوار او گفت: "اکنون سپس من قصد دارم به شما چیزی بگویید که (خدا) برای من می گویند نوشته است. نمی دانم; شاید آن را حاکی مرگ من، بنابراین هر کس می داند و آن را یاد باید نقل آن به دیگران هر جا کوه او را طول می کشد تا او را، اما اگر کسی ترس است که او آن را درک، و سپس آن را غیر قانونی است او به دروغ درباره من. خدا محمد را به حق فرستاده و کتاب مقدس به او و در میان آنچه خدا نازل شده، نازل شده بود آيه Rajam (سنگسار از ازدواج فرد (مرد و زن) که مرتکب مقاربت جنسی غیر قانونی، و ما این آیه را تلاوت کرد و درک و حفظ آن. رسول خدا بود انجام مجازات سنگسار و به طوری که ما بعد از او. من میترسم که بعد از یک مدت طولانی، کسی می گویند گذشت 'توسط خدا ما آیه Rajam در کتاب خدا پیدا ' و نتیجه آنها با ترک یک تعهد است که خدا داد گمراه خواهد شد. و عذاب Rajam این است که تحمیل کرده است به هر فرد متاهل (مرد و زن)، که مرتکب مقاربت جنسی غیر قانونی، اگر شواهد مورد نیاز در دسترس است و یا مفهوم یا اقرار...»
به عنوان آن منجر به بحث کامل در تدوین قرآن (که من به طور خلاصه اوایل بحث) مربوط به نظم مستتر، آن را به عنوان یک موضوع بسیار بزرگ را در خود من هنوز زمان زیادی در این در این مرحله صرف خواهد شد.
من می خواهم به آدرس چه تعداد زیادی از علمای مسلمانان مدرن است و معلمان در مورد کل موضوع تصويب، می گویند. دیدگاه خود را به طور کلی به دو گروه زیر تقسیم می.
  • تصويب، قدیمی کتاب مقدس تورات و Injil و نه قرآن را abrogating بود.
  • خود قرآن را ادعا می کند که هیچ بخشی از آن at variance with دیگری است و از این رو نظریه تصويب، در قرآن پشتیبانی نمی شود.
می بینم که مسلمانان به عنوان یک کل با نقطه گلوله اول به عنوان قرآن ادعا کند که به وحی نهایی خدا موافقم. اما گفت که با این حال محروم کردن آنچه ما مورد بحث نشان داده و. من در بر داشت نظریه قدیمی کتاب مقدس تورات و Injil unsupportable از قرآن abrogating. همانطور که من به شواهد مربوط به این موضوع نگاه من هیچ جایی در قرآن که الغاي آن اشاره به کتاب (کتاب) از پیامبران قبلی مورد بحث است، اما تنها ayah، که به معنی "نشانه" یافت نشد زمانی که مرجع است که در قرآن به متون مقدس یهودی و مسیحی ساخته شده است، به طور کلی کلمات استفاده می شود کتاب (كتاب) و یا به طور خاص تورات و Injil، و یا کتاب مقدس به موسی یا Isa. داده است من هیچ آیه چنین به وجود داشته باشد در قرآن بیان کرد که چنین هستند لغو نشد. به عنوان مثال در 2:62 (ص) و 5:69 (ص) در قبل اشاره شد، چگونه به اشاره کتاب مقدس یهودی و مسیحی توجه.
علاوه بر این، کلمه مورد استفاده در سراسر قرآن مورد تصويب، است کلمه "ayah،" که به معنای نشانه و می تواند اشاره به هر نشانه ای که خدا به استفاده از خود نشان می دهد یا کلمه خود را آشکار خواهد شد را انتخاب کنید. می تواند یک معجزه مانند عیسی چه یا تولد ویرجین معجزه خود را، و یا برخی از جنبه های خلقت است که امتیاز به او باشد. بیشتر به طور خاص آن را به ارجاع به آیات قرآنی است که به عنوان نشانه ای (ayah) مورد استفاده قرار داد به حضرت محمد مثلا این ayah استفاده می شود--قرآنند کنار توضیح می دهد که ayah چه می داد در قرآن و كفر است که معمولا رد آنها.
به تو نشانه آشکار (آيت)؛ فرو فرستاده ايم و هیچ کدام آنها كسانى نافرمانان رد.
همچنین 2:106 (ص) به وضوح که آن می آورد مورد آيت بهتر یا مشابه و یکی قدیمی فراموش خواهد بود می گوید.
عهد عتیق یهودی و کتاب عهد جدید مسیحی سابقه طولانی شواهد مستند است که به وضوح نشان می دهد که این کتاب است که آنها امروز مطابقت آنچه در دسترس بود در طول و قبل از زمان پیامبر است. بنابراین متنی یا مستند شواهدی را فراموش کرده که هر یک از کتاب مقدس مسیحی یا یهودی ام وجود دارد. این یک موضوع بزرگ است و بحث مفصل بر روی آن خواهد شد کار خود.
نقطه دوم گلوله ساخته شده بالا, موقعیت گرفته شده توسط برخی از محققان مسلمان مدرن تضاد با ذات که در نظر گرفتن تصويب، ayah یکی توسط دیگری که این دو را نمی توان با یکدیگر آشتی روشن آموزش از پایه و اساس قرآن تبلیغی است. یعنی آن که اعلام کرد که هیچ بخشی از آن at variance with دیگری است. به عنوان مثال ayah (ص) و 4:82 با توجه به این ادعا توجه داشته باشید.
آنها نه در نظر قرآن (با دقت)؟ آن از غیر خدا بوده است، آنها قطعا در آن اختلاف زیادی پیدا کرده اند می.
موافقم با آنها قرآن به روشنی که آموزد. با این حال، شواهدی مبتنی بر آيت واقعی بودن at variance with دیگری هنوز موضوع دیگری است که من با به چالش کشیده شد و هر چند که از نزدیک مربوط به الغاي آن من تمایل به بحث در مورد آن به عنوان یک موضوع جداگانه است. در حالی که قرآن چنین ادعا، شواهد سخت نشان می دهد نظریه تصويب، به وضوح در قرآن نه یک بار، اما چند بار گفته. به عنوان مثال از نوشیدن شراب و مجازات اعدام برای زنا و زنا در میان دیگران تصدیق آن. در حالی که موضوع غیر مسلمانان در بهشت پاداش گرفتن می تواند نظر گرفته لغو یا شاید نه، هر دو بر اساس شواهد در قرآن است. دیگر چنین وجود دارد آيت که تعدادی از دانشمندان مسلمان وارد شده اند و من به طور خلاصه لیست تعدادی از آنها را اما به جزئیات به این پاسخ بیش از حد طولانی را که می خواهید. در لیست گنجانده شده است:
  • (ص) و abrogating (ص) و 2:109 9:29
  • 2:185 (ص) و abrogating (ص) 2:184
  • (ص) 9:36 abrogating 2:217 اکرم (ص) و 45:14 (ص)
در نتیجه برای بسیاری از مسلمانان این مفهوم حاکمیت مطلق می توانید دستورات خود را تغییر دهید و آنها را در جای که خدا، در هماهنگی با خود را مشاهده خدا ظاهر می شود. به آنها خواهد شد از خدا میباشد. در حالی که من احترام به افکار و عقاید خود را، این تقابل با نظر من همه دانا و حكيم بود خدا. به من رسد که مرد مثل خودم محدود می شود و نیاز به یادگیری از اشتباهات خود را، و بنابراین نیاز به ارائه بهتر دستورات بعد از دستورات پیش از آن کار کرده اند. آن نه بدیهی برای من که خالق و گفتارشان جهان است اینجوری. از اين رو یک نقطه به عنوان آن امروز به عنوان درست و کامل وحی خدا داریم که در آن من دیگر قرآن دفاع می رسیدم. بازیگران این شک و تردید در اعتبار فعلی قرآن عربی ادعا می کنند که کامل و نهایی وحی خدا است.
برای کسانی از شما که علاقه مند به مطالعه بیشتر در مورد این موضوع به مراجع در مراجعه تصويب، در www.answering-islam.org و دیگر سایت ها و کتاب ها. اگر شما می خواهم به من ارسال نظر یا سوال، لطفا استفاده از این آدرس ایمیل .





No comments:

Post a Comment